Inlägg från: Lottalottas2 |Visa alla inlägg
  • Lottalottas2

Vi kan inte få barn.

Det finns en orsak till att man inte ska skaffa barn i 50-årsåldern. Personligen är jag tacksam för den. (Som gör att jag slipper allt slask med mens och magvärk och elände varje månad.)

• Lottalottas2
    Estocolmo skrev 2016-06-08 22:00:14 följande:

Tycker ni första två var lite väl hårda, ni får såklart tycka vad ni vill men jag vet att ett barn skulle ha det bra hos oss. sen får ju faktiskt 50 plus barn naturligt ibland tyvärr kan inte min sambo få det.
    och som Ellie(?) skrev så är ju jag bara 33 och det är ju jag som skulle bli pappa med någon annan kvinna som skulle bli mamma. Hennes ålder har ju jag inte ens nämnt och inte är det det som jag tänker är viktigast heller även om det säkert vore bättre om hon var i typ min ålder.

Min sambo skulle alltså bli Bonusmamma, det skrev jag aldrig iofs.

Jag är inte hård, jag säger bara som det är.
    Är själv 50+ och inget skulle kunna få mig att bli småbarnsmorsa igen, och ännu mindre  att bli "bonusmamma".

• Lottalottas2
    Jamas skrev 2016-06-08 22:23:37 följande:

Jäklar vilka dömande svar. Hade tvärtom mannen varit 51 år och kvinnan 31 år hade ingen höjt på ögonbrynen...hoppas ni får chansen att skapa den annorlunda men lyckliga familj ni önskar, TS.

Där har du fel, jag hade höjt på ögonbrynen då också.
    Jag tycker att det är fel mot barnen att skaffa dem så sent, även som pappa.
    Enda skillnaden vore att de troligtvis hade kunnat skaffa biologiska, egna barn.
Svar på tråden Vi kan inte få barn.