Inlägg från: Bäbiiiis |Visa alla inlägg
  • Bäbiiiis

varning för Goboken!

Josefiiine skrev 2016-06-09 08:26:36 följande:

Jag fick barn för ungefär 6 månader sedan. flera månader INNAN hon var född började goboken att ringa mig. Antagligen för att jag beställde hem sånna gratis " gravidboxar" det var många andra än goboken som ringde mig efter beställningar av dessa. Detta som jag skrivit om nu hände för ett par veckor sedan. När dom ringer upp dig är det dessutom en inspelning som spelas upp. därför har jag väldigt svårt att tro att dom försöker få kontakt med mig ang detta via telefon

Har inte kritiserat innehållet det vet jag inget om, vill man ha denna premunation är det ju säkerligen inga problem med dom. MEN jag har inte bekräftat någon beställning av dom och vill därför inte ha någon heller.

Hej! Det kanske var i samband med att du beställde "gratis" babybox som du även ovetandess beställde ett välkomstpaket?

Så blev det nämligen för mig. Jag trodde att jag bara skulle få lite gratisprylar men tydligen innebar beställningen av babyboxen att man registrerades på ett abonnemang (stod i det finstilta som jag inte läste) hos dem och då fick man ett välkomstpaket (typ en sångbok, godnattsaga och ett litet mjukishjärta med vingar) för ca 50-60 kr vilket då var rabatt. Sedan var man tvungen att säga upp abonnemanget för att inte fortsätta få böcker varje månad.

Sjukt fult av dem att kalla det för babybox som alla tänker ska vara gratis.
Svar på tråden varning för Goboken!