Inlägg från: gladatjejen86 |Visa alla inlägg
  • gladatjejen86

varning för Goboken!

Frakt på välkomstgåvan , det fick inte jag??

Misszandra skrev 2016-06-10 23:03:07 följande:

Jag fick idag exakt samma mail. Jag var inne för någon vecka sen och kollade runt, men insåg att frakten skulle betalas till välkomstgåvan och den var sjukt dyr så jag fullföljde aldrig mitt köp. Fick mail idag att välkomstpaket är på väg. Tyckte det var konstigt då jag aldrig bekräftade, har mailat dom och hoppas på svar.

Till alla er som skriver att man bara ska strunta i att hämta ut det på postombudet, får man inte faktura hem på frakt och returfrakt ändå?  

Misszandra skrev 2016-06-10 23:03:07 följande:

Jag fick idag exakt samma mail. Jag var inne för någon vecka sen och kollade runt, men insåg att frakten skulle betalas till välkomstgåvan och den var sjukt dyr så jag fullföljde aldrig mitt köp. Fick mail idag att välkomstpaket är på väg. Tyckte det var konstigt då jag aldrig bekräftade, har mailat dom och hoppas på svar.

Till alla er som skriver att man bara ska strunta i att hämta ut det på postombudet, får man inte faktura hem på frakt och returfrakt ändå?  

• gladatjejen86

Nä skrev inga konto uppgifter och de stod ingenstans att det var frakt på välkomstpaketet. Att det KAN komma framtida utskick var 4:e månad om man vill det vet jag, men jag har redan avbokat de första paketet så de kom inte.

Misszandra skrev 2016-06-11 15:29:26 följande:

Skrev du i konto/kortuppgifter? Då lär de väl dra pengar där annars får du nog faktura. Inte nog med att man betalar en dyr frakt, du registrerade dig även för framtida utskick, en gång i månaden skickar de hem grejer som kostar mellan 149-199kr PLUS frakten på 59 eller 69, minns inte riktigt. 

Svar på tråden varning för Goboken!