Ivf-barn födda maj/juni-16
Hej!
Tänkte att vi som hängt i gruppen "gravid efter ivf hösten 15" skulle fortsätta i denna tråd! Diskutera hur det går med våra nyfödda och så :)
Hej!
Tänkte att vi som hängt i gruppen "gravid efter ivf hösten 15" skulle fortsätta i denna tråd! Diskutera hur det går med våra nyfödda och så :)
Tack för tipset, om jag mins rätt hon sa redan innan att hon skulle göra en undersökning men jag ska be om hon glömmer.
Jag var rätt nöjd med henne under hela graviditeten.
Tack! Är inflammerad och har nu fått antibiotika och tid för återbesök. Lättnaden är total!
Sälma: Skönt att du blev undersökt till slut! Du verkar sannerligen ha otur med läkare :(
Ja jag har haft lite otur på läkarfronten, men i det här fallet var läkaren väldigt gullig, det var mer systemet som hon inte hade koll på. Gynekologen idag var fantastisk! Och läkarna på förlossningen underbara så inte bara otur ;)
Måste bara få dela med mig av vår sötnos! Man blir ju helt nipprig av all kärlek!
Hoppas bilden hamnar rätt väg nu!

Måste bara få dela med mig av vår sötnos! Man blir ju helt nipprig av all kärlek!
Åh vilken gosis! Och vilken pussmun! <3