• Vicious

Hårig mus?

Är en ung, mörk, snygg man som har lite svårt att hitta det jag gillar. Var håller alla orakade kvinnor hus? Tycker personligen att det är lite avtändande med en helrakad mus, helst helt otrimmad ska det va. Så blev lite nyfiken på hur många ni egentligen är här inne?

• Svar på tråden Hårig mus?
  • Anonym (?)

Vad har ditt utseende att göra med kvinnors könshår?

• Anonym (Här)

Men vad vill du veta

• Anonym (Älskar rakat!)
    Sofie Emma N skrev 2016-06-10 17:51:06 följande:

Ja jag är helrakad så här blev det ju nobben..

+1
  • vargveum
    Anonym (?) skrev 2016-06-10 09:54:07 följande:

Vad har ditt utseende att göra med kvinnors könshår?

Han vill att ni ska förstå att han har eget hår och inte behöver fitthåret för en transplantation till sitt huvud. Vanligt annars det där, att killar säger att de vill ha en kvinna med hårig muff... det är håret de vill åt för egen del, 9 gånger av 10. Lovar!!
  • Sven Erik Johansson
    Vicious skrev 2016-06-10 07:30:58 följande:

Är en ung, mörk, snygg man som har lite svårt att hitta det jag gillar. Var håller alla orakade kvinnor hus? Tycker personligen att det är lite avtändande med en helrakad mus, helst helt otrimmad ska det va. Så blev lite nyfiken på hur många ni egentligen är här inne?

Lite var stans tror jag. Många är hel-rakade , men både delrakade och orakade ökar om jag har fattat det rätt, även bland unga kvinnor. Jag gillar det-tycker det är vackert/dekorativt med tjejer med triangel,  som ett mörkare mönster i kontrast mot den ljusare huden omkring. Står för min åsikt, så jag är inte ens anonym. 
  • flygrl
    Sven Erik Johansson skrev 2016-06-13 11:33:36 följande:
    Lite var stans tror jag. Många är hel-rakade , men både delrakade och orakade ökar om jag har fattat det rätt, även bland unga kvinnor. Jag gillar det-tycker det är vackert/dekorativt med tjejer med triangel,  som ett mörkare mönster i kontrast mot den ljusare huden omkring. Står för min åsikt, så jag är inte ens anonym. 
    Nu pratar du nog enbart om sk hudfärgade kvinnor här. På oss kvinnor som inte e hudfärgade blir det ingen sån kontrast nämligen.
  • Anonym (Blä)

Jag är hårig men ditt utseende faller inte mig i smaken. Vart håller alla ljusa, vältränade män hus?

• Anonym
    Anonym (Blä) skrev 2016-06-13 16:48:24 följande:

Jag är hårig men ditt utseende faller inte mig i smaken. Vart håller alla ljusa, vältränade män hus?

De blir allt färre till andelen.
  • Sven Erik Johansson
    Flört Sorry flygirl ! Jag borde ha formulerat mig annorlunda. Jag kunde ha skrivit att det till exempel på vissa blir ett visst snyggt mönster med färgkontrast och triangelns form. Men jag tycker faktiskt det är snyggt även med mörkhyade tjejer som har hår mellan benen och också en tredje grupp-tjejer som har ljusare hår där nere. Glömde jag någon nu ? 
Svar på tråden Hårig mus?