• Vicious

Hårig mus?

Är en ung, mörk, snygg man som har lite svårt att hitta det jag gillar. Var håller alla orakade kvinnor hus? Tycker personligen att det är lite avtändande med en helrakad mus, helst helt otrimmad ska det va. Så blev lite nyfiken på hur många ni egentligen är här inne?

• Svar på tråden Hårig mus?
  • Smastor
    Anonym (Blä) skrev 2016-06-13 16:48:24 följande:
    Jag är hårig men ditt utseende faller inte mig i smaken. Vart håller alla ljusa, vältränade män hus?

Ska vi vara håriga med? :p
  • flygrl
    Sven Erik Johansson skrev 2016-06-13 18:19:37 följande:

Flört Sorry flygirl ! Jag borde ha formulerat mig annorlunda. Jag kunde ha skrivit att det till exempel på vissa blir ett visst snyggt mönster med färgkontrast och triangelns form. Men jag tycker faktiskt det är snyggt även med mörkhyade tjejer som har hår mellan benen och också en tredje grupp-tjejer som har ljusare hår där nere. Glömde jag någon nu ? 

Tror du täckte in det mesta nu. Hoppas du förstår jag hade glimten i ögat när jag postade mitt inlägg.
    Alltid roligt se dig i forumet förresten.
  • Sven Erik Johansson
    flygrl skrev 2016-06-14 01:03:13 följande:
    Tror du täckte in det mesta nu. Hoppas du förstår jag hade glimten i ögat när jag postade mitt inlägg.
    Tack flygrl ! ja, en del tänkvärda synpunkter har jag nog ibland och du också. Lite förvånad över mig själv att jag vågade vara icke anonym på detta intima område, men jag tycker inte mina åsikter är något att skämmas för, så då står jag för dem. Jag har skrivit mest i allvarligare ämnen men detta var också intressant.
    För tio år sedan var det skottpengar på den som skrev något positivt om "bush" mellan benen , men trenden har börjat vända och jag vågar.
  • Sven Erik Johansson
    flygrl skrev 2016-06-14 01:03:13 följande:
    förresten tillägg till mitt svar: Nu vet jag inte hur just du ser ut, men om du tex är av lite hud-mörkare afrikanskt ursprung så tycker jag de tjejernas svarta könshår är jättefint, o deras svarta hy och huvudhår också förstås.
  • Anonym (Blä)
    Sven Erik Johansson skrev 2016-06-14 14:21:52 följande:

förresten tillägg till mitt svar: Nu vet jag inte hur just du ser ut, men om du tex är av lite hud-mörkare afrikanskt ursprung så tycker jag de tjejernas svarta könshår är jättefint, o deras svarta hy och huvudhår också förstås.

Huden är ju långt ifrån svart!? Jisses..
  • analälskaren

Bajen bärs och rakade brudar

• flygrl
    Sven Erik Johansson skrev 2016-06-14 13:06:32 följande:

Tack flygrl ! ja, en del tänkvärda synpunkter har jag nog ibland och du också. Lite förvånad över mig själv att jag vågade vara icke anonym på detta intima område, men jag tycker inte mina åsikter är något att skämmas för, så då står jag för dem. Jag har skrivit mest i allvarligare ämnen men detta var också intressant.

För tio år sedan var det skottpengar på den som skrev något positivt om "bush" mellan benen , men trenden har börjat vända och jag vågar.

Klart du inte har nåt att skämmas för. ;)

Har det blivit mer accepterande mot hårbuske jämfört med för 10 år sen?

Jag va bara 8 år då så det va andra saker jag funderade över s a s. :)

Jag e av afro-latinskt ursprung (svarta i Latinamerika) och nog så mörk man kan bli i hyn ("dark skinned"). Roligt att du uppskattar också afro tjejer.
    Anonym (Blä) skrev 2016-06-14 15:14:19 följande:

Du har väl en poäng men just jag har faktiskt hud som e mer svart än brun faktiskt. Men afrikanskt ursprung kan komma i olika nyanser ja. ;)
  • Sven Erik Johansson
    Jag menade inte bokstavligen svart. På en del är den faktiskt näst intill svart men på många brun i olika skiftningar. Alla har sin skönhet. En del är typ kastanjebruna.
  • Anonym (tycker)
    flygrl skrev 2016-06-13 16:14:29 följande:
    Nu pratar du nog enbart om sk hudfärgade kvinnor här. På oss kvinnor som inte e hudfärgade blir det ingen sån kontrast nämligen.
    Det finns faktiskt svarta kvinnor med ljust hår och även svarta kvinnor med blå ögon. Då blir det kontrast, fast omvänt. :)

www.odditycentral.com/news/black-and-blond-the-origin-of-blond-afros-in-melanesia.html
    afritorial.com/black-people-with-blue-eyes/
    flygrl skrev 2016-06-14 19:48:23 följande:
    Jag är av afro-latinskt ursprung (svarta i Latinamerika) och nog så mörk man kan bli i hyn ("dark skinned"). Roligt att du uppskattar också afro tjejer.

Du har väl en poäng men just jag har faktiskt hud som är mer svart än brun faktiskt. Men afrikanskt ursprung kan komma i olika nyanser ja. ;)
    Jättefint med sådan hy faktiskt. Särskilt att uppleva den fina kontrasten mellan blek och svart hud.
  • Sven Erik Johansson
    flygrl skrev 2016-06-14 19:48:23 följande:
    Klart du inte har nåt att skämmas för. ;)

Har det blivit mer accepterande mot hårbuske jämfört med för 10 år sen?

Jag va bara 8 år då så det va andra saker jag funderade över s a s. :)

Jag e av afro-latinskt ursprung (svarta i Latinamerika) och nog så mörk man kan bli i hyn ("dark skinned"). Roligt att du uppskattar också afro tjejer. Du har väl en poäng men just jag har faktiskt hud som e mer svart än brun faktiskt. Men afrikanskt ursprung kan komma i olika nyanser ja. ;)

Ja, mitt intryck är definitivt att det verkar finnas större acceptans nu. Det verkar finnas fler tjejer, också unga, som är orakade eller delrakade/ansade nu, även om  helrakade fortfarande är vanliga.
Svar på tråden Hårig mus?