• Anonym (Ung & snygg man)

Tänder på hårig mus

Är en man på 25år som endast tänder på hårig mus. Detta ställer naturligtvis till problem då de flesta tjejer i min ålder väljer att råka bort allt. Har alltid funnit det som avtändande och tycker mest om en helt otrimmad mus. Fantiserar ofta om att få komma in i en hårig mus utan kondom

Finns det några orakade kvinnor här? Dela gärna med er i så fall!

• Svar på tråden Tänder på hårig mus
  • Anonym (jepp)

Dock i 30 årsåldern inte mycket går men lite.

Vill inte se ut som en flicka inte heller en ungdom.

Känner mig mer kvinlig i min ålder.

Hur gör du själv?

• StevenDiese

Tycker med att det är lite avtändade med helrakat.
    Ansat är bäst.

• Meriall

Jag tror de flesta tjejer är okej med att låta bli att raka sig ifall ni blir ihop, så se till att skaffa flickvän ist för ONS så löser det sig nog :)

• Frontline

Föredrar hellre rakat en "tänder" på en mus

Livet är underbart när underlivet är bart :)
    Anonym (jepp) skrev 2016-06-10 11:54:20 följande:

Dock i 30 årsåldern inte mycket går men lite.

Vill inte se ut som en flicka inte heller en ungdom.

Känner mig mer kvinlig i min ålder.

Hur gör du själv?

Ålder spelar ingen roll! ???? Föredrar själv äldre kvinnor då jag finner jag har mer gemensamt.

Håller helt med dig om att en tjej ser mycket kvinnligare ut med hår. Därav blir min attraktion också större.

För att svara på din fråga så rakar jag enbart pungen ????
    Meriall skrev 2016-06-10 12:16:38 följande:

Jag tror de flesta tjejer är okej med att låta bli att raka sig ifall ni blir ihop, så se till att skaffa flickvän ist för ONS så löser det sig nog :)

Du har nog rätt. Har enbart varit ett par av de tjejer jag dejtat som absolut känt att de måste raka sig. Men tycker det fortfarande är tråkigt o inte veta innan man hamnar i sänghalmen vilka som är råkade eller orakade.
Svar på tråden Tänder på hårig mus