• Anonym (?)

Ge present till någon som slutar 9:an?

Jag vill ge något till mitt barn som slutar 9:an, men vad ger man?

• Svar på tråden Ge present till någon som slutar 9:an?
  • Carambolan

Nåt inför sommaren kanske? Nya badkläder, schyssta solglasögon, biljetter till nån nöjespark i närheten?

• MeEmmA

Är det flicka eller pojke och vilken summa har du tänkt dig?

• Anonym (Annika)

Vad tror han eller hon själv skulle bli glad över att få?  Inom rimliga gränser då förstås! ;)

• Anonym (?)

Det är en kille och jag har inte så mycket pengar just nu tyvärr, ca 200-300 kr. Jag vet massor som han vill ha men jag vet inte vad som är rimligt att ge "redan" efter 9:an, utan att det blir för lite eller för överdrivet?

• Anonym (Annika)
    Anonym (?) skrev 2016-06-11 16:50:11 följande:

Det är en kille och jag har inte så mycket pengar just nu tyvärr, ca 200-300 kr. Jag vet massor som han vill ha men jag vet inte vad som är rimligt att ge "redan" efter 9:an, utan att det blir för lite eller för överdrivet?

Du känner ju honom bäst själv, men jag hade nog utgått från något som inte är överdrivet men ändå gör honom glad. Vissa brukar ju ge smycken, men är han ingen "smyckes-person" så känns det ju onödigt att ge honom något sådant. Om det finns någon upplevelse, typ dagspass på Gröna Lund eller Liseberg eller någon konsert, festival eller äventyrsbad han gillar så kanske du kan ge något sådant?
  • MeEmmA
    Anonym (?) skrev 2016-06-11 16:50:11 följande:

Biokort är alltid uppskattat :)
Svar på tråden Ge present till någon som slutar 9:an?