• Aniiee

    Dags för E3 2016

    Star Trek VR? OK....


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Aniiee

    For Honor. Det intressantaste Ubisoft har, tror jag.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Aniiee
    Grow Home. Men det är ju redan släppt?  Nä, det var visst en uppföljare, Grow Up.
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Aniiee

    Trials of the blood Dragon. Cheesey, awesome =P


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Aniiee

    Assasin's Creed-filmen får lite spotlight. Logiskt, eftersom de inte har något spel att visa upp, men wtf, det är faktiskt en spel-happening detta.

    Min take på filmen? Jag hoppas att den kommer vara så bra att det blir legitimt att göra bra filmer baserade på spel. Det är så försvinnande få som klarat det.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Aniiee

    Watch Dogs 2


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Aniiee

    Steep. 


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Aniiee

    Och, montage, and out!

    3 timmar till Sony. Hoppas de har något som smäller lite högre, jag har hittills i år bara skivit upp 12 spel som "av intresse" hittils, mor förra årest.... 30-40? nåt sånt.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Aniiee
    Konstatera skrev 2016-06-14 00:25:59 följande:

    Jävligt besviken på Bethesda. Dags att börja TEASA med TES 6. Men icke!

    Dock gott med Telltales annonsering av annonseringen av fortsättningen på alldeles utmärkta TWD!

    I övrigt jag E3 varit en stor besvikelse så här långt!


    Jag håller med på alla punkter.

    TES 6 logga lär ha ha "läckt" dock. Alltid något, om det nu stämmer. 
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Aniiee
    Zombie von Rymmen skrev 2016-06-14 00:56:24 följande:
    Det håller jag inte med om ;) AMD äger hela konsolmarknaden och är den de facto enda möjliga leverantören för processorer till konsoler både nu och i framtiden. De har just presenterat nya grafikkort som passar utmärkt för budget och riktigt strömsnåla sammanhang, dvs en riktig ersättare för den väldigt populära GTX 750 Ti, samt laptops, något Nvidia inte kommer komma med förrän nästa år.

    www.3dcenter.org/news/amd-zieht-den-vega-launch-angeblich-auf-oktober-2016-vor

    På CPU-sidan kommer i slutet av året äntligen en ny arkitektur, där siktet i första hand är inställt på server, HPC och entusiaster och power users, och kommer fylla typ den enda luckan som finns i Intels portfölj (för att Intel vill du ska betala mer förstås). Den är dock väldigt skalbar och kommer högst troligt hitta in i nya konsoler.

    Hörde att en ny Xbone presenterades. Blev inte helt klok på hur ny den skulle vara, men med tanke på släpp slutet av 2017 och "6 TFLOPS" så känns det som ett generationskliv av något slag.
    To each their own, i guess.

    Nytt Xbone "presenterades", men det är egentligen inte mer än en Xbone 1,5. Det handlar mest om att Xbone (Och PS4, de kommer också med en uppgraderad konsol, förmodligen nästa år) inte är förberett för VR. Varken Scorpio (Xbone) eller Neo (PS4) är nya konsoller, bara uppgraderade. Fömodligen kommer vi inte se regelrätt nya konsoller på på "många" år än. 
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
Svar på tråden Dags för E3 2016