• Test14

Utomkvedshavandeskap

Hej. Jag har haft 2 x förut och haft olika symptom på båda. Nu är jag på bim + 11 och plussade svagt första gången den 30/5.

Cb vanliga har ökat i styrka men väldigt långsamt. Har ömma bröst och värk i rygg o mage då och då. Snälla kom med era erfarenheter. Jag är i v 5+5 idag och börjar bli orolig. Ska ringa BM men vill ändå höra era erfarenheter. Tack!!

• Svar på tråden Utomkvedshavandeskap
  • BeautifulMoments

Det verkar inte riktigt normalt att inte få stakare plus än så i 5+5. Jag är också i 5+5 men mina sträck blir starkare än kontrollsträcket. Ring BM så dem kan kolla så de inte är något som behövs åtgärdas!

My life, My choice!
  • Test14
    BeautifulMoments skrev 2016-06-13 08:50:40 följande:

Det verkar inte riktigt normalt att inte få stakare plus än så i 5+5. Jag är också i 5+5 men mina sträck blir starkare än kontrollsträcket. Ring BM så dem kan kolla så de inte är något som behövs åtgärdas!

Tack snälla du! Lycka till med gravideteten !
  • Meriall

När jag hade utomkvedes var mitt plus lika starkt som vanligt... så det kan ju vara ett missfall på väg?

• Cherry83

Hej hej!
    Jag hade ett utomkveds i januari! Och plussade nu i mars va jätte nojjig jag hade så ont i ryggen och ner mot ljumsken och bruna flytningar från första dagen jag plussade! Mitt hcg värde ökade inte som det skulle heller dem mätte hcg i mer än 1 vecka varannan dag och allt sa att det var ett till utomkveds!
    Efter många rul bestämde dem sig för att lägga in mig på en till titthålsoperation och ta bort min enda äggledare som va kvar! Då va jag i v 6+4!
    Jag blev inlagd men dagen efter gjorde en ny läkare rul och tyckte att vi ändå kunde vänta några dagar! Han förklarade att det ibland så stegrar hormonet långsammare än va det ska även utan missfall eller utomkveds! Och tur att jag aldrig opererades är i v14 snart:)
    Kolla upp det absolut men det kan va kroppen som spökar som min!

Svar på tråden Utomkvedshavandeskap