• hjbrodin

Trosfetish - Vanligt? Konstigt?

Till saken direkt, jag är en man som tänder oerhört mycket på trosor. Inte att ha dem på mig själv men i stort sett allt annat som har med trosor att göra, bland annat...

Att se en "whale tail" på stan (eller på sambon)
    Synliga string-linjer under ljusa eller riktigt tajta byxor
    Se strukturen av spetstrosor under tajta byxor
    Lukta på använda trosor (speciellt min sambos men även andras)
    Ha sex med sambon när hon bara har trosor på sig
    Få en glimt av någon okänd tjejs trosor "upskirt"

Jag vet att många män gillar sexiga underkläder, men skulle ni säga att ni har en fetish för trosor? 

Och kvinnor/tjejer, hur skulle ni reagera om er partner erkände att han hade en stark fetish (enligt ungefär ovanstående beskrivning) för trosor?
  • Svar på tråden Trosfetish - Vanligt? Konstigt?
  • Anonym (H)

Som jag sa till min partner häromdagen när vi diskuterade hans fotfetisch:
    Det ska mycket till innan jag tycker att en fetisch är onormal. Alla har vi ju våra konstiga fetischer liksom.

• Anonym (Gaby)

En trosfetish känns enkel att tillfredsställa, alltså om min man hade det hade han ju kunnat få sitt lystmäte varje dag eftersom jag har trosor varje dag... Hade reagerat mycket mer negativt om han erkänt att han är typ emetofil :P Men skulle dock inte gilla om han gick och fluktade under kjolen hos tjejer på stan! Vet själv hur utsatt och obekväm jag känner mig om jag märker att en man bakom mig i tex. rulltrappan försöker kika under kjolen så gör inte så.

• hjbrodin
    Anonym (Gaby) skrev 2016-06-14 11:45:27 följande:

En trosfetish känns enkel att tillfredsställa, alltså om min man hade det hade han ju kunnat få sitt lystmäte varje dag eftersom jag har trosor varje dag... Hade reagerat mycket mer negativt om han erkänt att han är typ emetofil :P Men skulle dock inte gilla om han gick och fluktade under kjolen hos tjejer på stan! Vet själv hur utsatt och obekväm jag känner mig om jag märker att en man bakom mig i tex. rulltrappan försöker kika under kjolen så gör inte så.

Det är ju inte så att jag går omkring och försöker kika in under kjolen på tjejer men ibland råkar man få se mer än vad som kanske var tänkt. Det var så jag menade.

Och ja, min sambo har också trosor varje dag vilket ju är bra för mig. Kanske lite för sällan de modeller eller material som tänder mig mest men ibland lånar jag med mig ett par i fickan till jobbet och kan känna på dem med jämna mellanrum men blir upphetsad av att bara veta att jag har dem där Drömmer
  • Anonym (Man44)

Finns inget ljuvligare än trosor, i alla dess modeller och material.

Går igång jättemycket på min frus trosor.

Jag får lov att köpa alla hennes trosor till henne, och välja vilka hon skall ha varje dag.

Ibland lånar jag hennes trosor, bara veta att hon burit dem får mig att slå gnistor.

Satin, silke och micro material gillar jag bäst. Lent och skönt.

När jag är ute bland folk så är det nice att se genom kläderna vad folk har för trosor. Troskanter överallt, bäst är på gymmet. Synliga troskanter (gärna string) genom gymtights, gärna en fin kameltå fram?.

Mmmmmm

• Anders 386

Vet inte hur vanligt det är. Men jag har också lite samma intresse - även om det inte är riktigt på samma sätt som TS. Jag hör till dom som även gillar att ta på mig trosor. Men vågar inte riktigt leva ut det. Håller det hemligt för min fru. Men provar hennes ibland i smyg. Är helsåld på syntetiska material, köper alltid kalsonger i liknande material o modeller också.

• Anonym (Agree)

Skulle nästan kunnat varit jag som skrivit inlägget förutom luktandet, det gör jag inte.

Då jag sedan tonåren älskat string och tycker de ger varje kvinnorumpa ett estetiskt lyft, en finare form oavsett rumpans modell så smygkikas det en hel del, man blir glad av att skymta en stringkontur Glad

Sexet med frun får gärna vara med trosorna på, stringen dragen åt sidan bara då kvinnor är sexigare i underkläder än naken imo, det är nåt med det dolda som ger en spänning på nå vis som saknas helnäck, och det trots att vi varit ett par i snart 20år så jag vet bättre än frun själv hur det ser ut där under.
    Vissa gillar magrutor, vissa gillar tuttar, jag och ts gillar stringDrömmer

• Anonym (Härligt)

Vissa av sakerna som TS beskriver kan jag verkligen hålla med om. Finns det något sexigare, än att se linjerna av ett par stringtrosor under tajta eller tunnare byxor eller kjol/klänning. Eller ljusa kläder, där man ser konturerna av hela de sexiga trosorna. Herregud vad härligt!

Sedan är det även ju även underbart med bikini, som är lite tunnare, och där man tydligt ser att könet är rakat, och konturerna av blygdläpparna är helt synliga, dvs en tydlig camel toe. Fantastiskt!

Svårt att inte avguda alla kvinnor, som väljer att bära kläder på detta sätt. Ni är underbara!

• Anonym (222)

Trosor är väl en ganska "snäll" fetisch ändå, så på det sättet reagerar jag inte så mycket. 

Jag reagerar däremot på att du tar med dig trosor i fickan till jobbet! Fy vad läskigt. Vad gör du med dem på jobbet undrar jag då. Är du  en sån som går in på toa på lunchen och runkar till dem eller varför har du med dig? När det är på en sån nivå tycker jag man måste sätta gränser för sig själv. Inte ta med till jobbet, helt enkelt. 

Om jag var din partner skulle jag inte uppskatta om det märktes att du gillade att se troskanter på folk på stan osv. Håll det i så fall diskret så att dy inte uppfattas som en "snuskgubbe". 
    Jag skulle heller inte uppskatta att du luktade på andras använda trosor (var får du tag på dessa?) 

• OlleSQ

Du är långt ifrån ensam och det finns även kvinnor som går igång på det.

Ett ex till mig från wayback som numera är gift förser mig med sina och får tillbaka dom besudlade.

Har lite filmsnuttar upplagda på en sajt och får förstås en del kommentarer och där är det uteslutande män som kommer med dessa, men antar att det i stort sett handlar om att kvinnor sällan vill ha ovälkomna sexförslag som jag antar att dom tror att dom kommer få det om de kommenterar... Men som sagt, vanligt framförallt bland män och inte så konstigt då det är deras mest intima plagg.

• Akroman

Har de senaste åren introducerat trosor med öppen gren för min fru. de finns i en uppsjö av modeller....en del med ett pärlband som stimulerar skönt......jag kan rekommendera män att ta initiativet och köpa mer läckra saker (inte bara trosor) till sina kvinnor, det ger utdelning!!

Svar på tråden Trosfetish - Vanligt? Konstigt?