• Anonym (Q)

Män som inte lyssnar eller ger sig.

Är ofrivilligt singel sen min man valde skilsmässa.

Nu har hans bästa vän börjar skriva om att han vill att jag ska suga honom, att han vill spruta överallt på mej + i munnen, har gång på gång sagt att NEJ jag vill inte men han själv kallar detta för kärlek.

Blir både trött och ledsen över att han inte lyssnar och varför i hela friden skriver han till mej tänker på att han är faktiskt mitt exs bästa vän???

Vad ska jag göra för att han ska fatta att jag inte vill för ett antal nej har inte räckt?

• Svar på tråden Män som inte lyssnar eller ger sig.
  • Anonym (Q)
    smulpaj01 skrev 2016-06-15 17:58:22 följande:
    För att han misstänkt det länge?
    Jag var aldrig otrogen mot mitt ex och denna mannen som skriver till mej är jag inte ett dugg intresserad av.
  • Anonym (Q)
    nnnnnnnn skrev 2016-06-15 18:01:50 följande:

Anmäl.

Ska göra det om han inte ger sig för nu har han passerat gränsen.
  • Anonym (vilken idito)

vissa är tyvärr så fulla av sitt ego att de verkligen tror att folk ska säga ja och komma springande för att ha sex med dem. 
    Bara sluta svara men som sagt, spara/fota/kopiera allt och  anmäleom han fortsätter! 

• Anonym (vilken idito)

haha, mitt nick blev ju helt felstavat :) 

• Anonym (Q)
    Anonym (vilken idito) skrev 2016-06-15 18:17:34 följande:

vissa är tyvärr så fulla av sitt ego att de verkligen tror att folk ska säga ja och komma springande för att ha sex med dem. 

Bara sluta svara men som sagt, spara/fota/kopiera allt och  anmäleom han fortsätter! 

Jag sparar allt och stänger av mobilen på kvällar och nätter.

Har ibland också tänkt tanken på att han och exet kanske pratat ihop sig om att testa mej men även om detta är jobbigt kommer inte detta knäcka mej. Exet har försökt knäcka mej med annat men inte lyckats
  • Anonym (vilken idito)
    Anonym (Q) skrev 2016-06-15 19:41:22 följande:
    Jag sparar allt och stänger av mobilen på kvällar och nätter.

Har ibland också tänkt tanken på att han och exet kanske pratat ihop sig om att testa mej men även om detta är jobbigt kommer inte detta knäcka mej. Exet har försökt knäcka mej med annat men inte lyckats
    usch,hoppas det löser sig. Man ska ju inte behöva vara mobillös och gömma sig för att slippa såna där påhopp
  • nevermind
    Anonym (Q) skrev 2016-06-15 17:42:18 följande:
    Varför skulle exet göra det när han har en ny?
    För att jävlas. Polaren får utnyttja dig för en gratis avsugning och han kan slutshame:a dig sen.

Har du sagt något till exet?
Svar på tråden Män som inte lyssnar eller ger sig.