Inlägg från: Bibbidi |Visa alla inlägg
  • Bibbidi

Lekar till 30årsfest

Anonym (B) skrev 2016-06-17 02:40:57 följande:

En rolig men väldigt vuxen och lagom lek är när alla får ett uppdrag som man ska utföra så diskret som möjligt under hela kvällen. Det kan vara tokiga saker som att typ skälla som en hund varje gång någon reser sig upp osv... :) man vinner om man klarar av sitt uppdrag utan att någon fattar vad det är.

Neeeeeeeeeeej. Möjligt att jag har en pinne i röven men alla lekar där man gör bort sig är bara tråkiga. Var med om en liknande lek på ett bröllop som jag var på förra året. Man fick en lapp med "hemliga uppdrag". Urtrist och stelt var bara var det var. Inget äggknäckande på huvudet eller att man ska bröla som ko eller låta som en hund. Nej nej nej. Alla gillar inte sådana lekar, jag är en av dem.

Musikquiz, tipsrundor eller Tows drinkblandar-lek tycker jag låter bra. Tror inte det finns någon som inte "står ut" med sådana lekar. =)
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Bibbidi
    Physalis skrev 2016-06-17 10:52:25 följande:
    Jag var väldigt tveksam till den har leken när den introducerades för mig, men jag blev glatt överraskad när del två av leken kom.

text text text text
    Men innan del 2 på leken kommer så sitter man ju och ska gissa tex vem man tror ger best oralsex/är sexigast/är surast osv? Man vet ju aldrig hur en "vinnare" i någon av kategorierna som du skrev om innan (innan man hört del 2 på leken) faktiskt reagerar på en sådan "seger". Och även efter del 2 så har man ju hört att folk faktiskt tyckte det eller det om en.

"Jaså det är så de tror om mig.... bara för att jag har plastikbröst" typ.

Del 2 på leken är väl ganska okej, men del 1..... nej aldrig i livet. Då är det bättre att skippa del 1 överhuvudtaget. Att sitta och gissa vems om man tror ger best oralsex m.m kan bara bli obehaglig stämning av, och någon kanske blir ledsen av vad den hör folk tror om en. Kanske inte visar det just under festen men kanske fortfarande tänker på det när man kommit hem. Kan ju bli dumt. Man vet ju att vissa är känsligare än andra och vissa har dåligt självförtroende.

Svårt att förklara.  
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
Svar på tråden Lekar till 30årsfest