• Anonym (Daddy Dom)

Bär du dig åt som en bebis får du ha blöja på dig

Att sätta blöja på henne är mycket effektivt. Hon skäms verkligen och gör precis som jag säger. Bättre än att ställa henne i skamvrån.

• Svar på tråden Bär du dig åt som en bebis får du ha blöja på dig
  • Anonym (Bra ide)

Måste hon kissa i blöjan också? Har hon kläder också eller bara blöja? Vad pinsamt

• Anonym (jämställt)

Vad kul, trodde det mest var män som gillade att ta på sig blöja.

I vår blöjklubb är vi 13 män och en kvinna - och det är hon som byter på oss i sin mammadräkt.

• Anonym (JJ)

Rejält med smisk på bara stjärten är mycket effektivare.

• Anonym (jämställt)
    Anonym (jämställt) skrev 2016-06-19 13:14:33 följande:
    Vad kul, trodde det mest var män som gillade att ta på sig blöja.

I vår blöjklubb är vi 13 män och en kvinna - och det är hon som byter på oss i sin mammadräkt.
    Det får vi också när hon tycker att vi vart olydiga.

Härligt med en kvinnas fasta handSkämsFlört
  • Anonym (Bra ide)
    Anonym (JJ) skrev 2016-06-19 16:56:45 följande:

Rejält med smisk på bara stjärten är mycket effektivare.

Smärta går över, skamkänslor sitter, därför är blöja bättre som straff
  • Anonym (jämställt)
    Anonym (Bra ide) skrev 2016-06-20 08:50:16 följande:
    Smärta går över, skamkänslor sitter, därför är blöja bättre som straff
    Det ena utesluter inte det andra.

Alla män borde få känna njutningen av att få vara en liten pojke vars vilja sitter i mammas hand, en hand som kan smiska hårt eller bara tvätta stjärten och byta blöja.

Vilket tycker du är skönast?
  • Anonym (Bra ide)
    Anonym (jämställt) skrev 2016-06-20 09:35:16 följande:

Det ena utesluter inte det andra.

Alla män borde få känna njutningen av att få vara en liten pojke vars vilja sitter i mammas hand, en hand som kan smiska hårt eller bara tvätta stjärten och byta blöja.

Vilket tycker du är skönast?

Det gör ont att få smisk, men att veta att det är mamma som bestämmer allt är det mest upphetsande. Att bli klappad på blöjstjärten eller smiskad på den, det bestämmer mamma
  • Anonym (Vuxe ebis)

Visst är det pinsamt o skämigt att få ha blöja. Blir beordrad blöja av min man ibland som ett straff. Oftast har jag någon löst sittandd mysbyxa utanpå, blöjan är ju rätt bullig, men ibland vill han att hag går i bara blöjan. O ja, givetvis får jag kissa i den med.

• Anonym (jämställt)
    Anonym (Bra ide) skrev 2016-06-20 10:19:50 följande:
    Det gör ont att få smisk, men att veta att det är mamma som bestämmer allt är det mest upphetsande. Att bli klappad på blöjstjärten eller smiskad på den, det bestämmer mamma
    Många män skulle må bättre om de vågade ta på blöja och låta mammas fasta hand bestämma om det blir smisk eller bara kiss i blöjan.

Eller bäggeNalle
Svar på tråden Bär du dig åt som en bebis får du ha blöja på dig