• ALLIEVERDO

Robotgräsklippare i Leksaks version till min 4åring

Hej,

Jag har en 4årig tjej som är överförtjust i robot Gräsklippare söker som en tok efter en sådan i Leksaks version då hon fyller år i sommar. Är det något ställe som har

• Svar på tråden Robotgräsklippare i Leksaks version till min 4åring
  • Alvolina
    gahadas skrev 2016-06-19 09:43:32 följande:

Hur leker man med en sån? Kollar på den?

Ja och det är skittråkigt men tydligen väldigt spännande för barn! Min fyraåring är helt tokig i vår robotgräsklippare.
  • Alvolina

Har för övrigt ingen som helst aning om det finns som en leksak. Såg förvisso idag en högtryckstvätt för barn så det är mycket möjligt att det finns.

• Ecilalle

Men skaffa en rolig leksak istället, hon lär ju tröttna, och om ni redan har en riktig, varför skaffa en leksaks version? Man ska ju ändå bara kolla på den...

• Aikido
    Alvolina skrev 2016-06-19 17:00:29 följande:
    Ja och det är skittråkigt men tydligen väldigt spännande för barn! Min fyraåring är helt tokig i vår robotgräsklippare.
    Inte bara barn. Jag är helt fascinerad av fanskapen. Blev stående utanför en trädgård med bilen på tomgång och bara blev liksom lost... efter ungefär en timme kom det ut en från huset som undrade vad fan jag glodde på... jaja.
  • Alvolina
    Aikido skrev 2016-06-19 20:30:51 följande:
    Inte bara barn. Jag är helt fascinerad av fanskapen. Blev stående utanför en trädgård med bilen på tomgång och bara blev liksom lost... efter ungefär en timme kom det ut en från huset som undrade vad fan jag glodde på... jaja.
    Hahaha! Schysst av ägaren att låta dig hållas en timme i alla fall. Ett tips är att kolla på gräsklippare på youtube. Perfekt under vintertid ;D
  • Aikido
    Alvolina skrev 2016-06-20 09:18:36 följande:
    Hahaha! Schysst av ägaren att låta dig hållas en timme i alla fall. Ett tips är att kolla på gräsklippare på youtube. Perfekt under vintertid ;D
    Åh fan. Undrar om tomten kan fixa en riktigt stor TV till Aikido i år?

Fast jag har sneglat lite på robotdammsugare också.
  • ALLIEVERDO
    Ecilalle skrev 2016-06-19 19:53:09 följande:

Men skaffa en rolig leksak istället, hon lär ju tröttna, och om ni redan har en riktig, varför skaffa en leksaks version? Man ska ju ändå bara kolla på den...

Nej vi har inte en. Just därför vi tänkte på en till henne. Det enda hon prata eom är robot Gräsklippare och vill åka till dom som har. Hon skulle säga glad midsommar i telefon till sin gamla mormor, men ist frågar hon pm Gräsklippare är vaken

Och jag tycker kommentaren i sig äe lite onödig "skaffa en rolig ist för hon tröttnar". Barn tröttnar på allt nån gång och vad hon tycker är roligt mot nåt annat barn är ju olika. Så nu ville jag bara ha hjälp att hitta det hon faktiskt älskar för tillfället
Svar på tråden Robotgräsklippare i Leksaks version till min 4åring