• Anonym (H&M)

Trosor som blottar hela skinkorna

Varför verkar det vara den enda typen som används av unga tjejer idag? Är det verkligen skönt när trosorna går in i skrevet?

• Svar på tråden Trosor som blottar hela skinkorna
  • Anonym (hm)
    Aikido skrev 2016-06-21 14:34:46 följande:

Precis. Lagom är bäst.

Så fast bara lite längre är shortsen!
  • Aikido
    Anonym (hm) skrev 2016-06-21 14:40:32 följande:
    Så fast bara lite längre är shortsen!
    Vilka dj-a shorts?
  • nevermind

Hellre en liten string mellan skinkorna än hela baksidan på trosorna. Hatar vanliga trosor.

• Anonym (jogging)

Jag använder alltid boxertrosa för jag HATAR när trosan åker in i röven. Absolut HATAR det.....och jag löptränar flera ggr i veckan och skulle jag måsta springa runt och dra ut trosorna ur röven så skulle jag bli vansinnig. Sexigt med boxer?.......det ger jag fullständigt f...n i

• Anonym (?)

Springer folk runt på stan i shorts som faktiskt visar hela rumpan så kan jag väl förstå om folk kan tycka det är stötande,även om jag personligen tycker att det bara är att inte titta.. men HUR orkar man lägga energi på att störa sig på vad folk använder för underkläder?

• Anonym (Fluffrumpa)
    Anonym (Z) skrev 2016-06-21 06:18:55 följande:
    Om trosor åker in i häcken så har du fel storlek

Eller för mjuk/fluffig rumpa. 

Jag har för fluffig röv så om jag ska ha trosor som inte ger dubbelskinkor (supermarkant vart de sitter) så måste jag ha stora som fladdrar på skinkorna och då åker de in mellan skinkorna och det är inte ett dugg skönt.
    Av någon anledning som jag inte förstår varför så får jag en sådan fruktansvärd "mussvett" av boxertrosor med ben så det är inte heller något alternativ.
    Har provat dessa sömlösa, men de är inte ett dugg bättre på att sitta bra än vanliga.
    Och nej, jag är inte fet, inte ens överviktig utan har en fluffig rumpa ändå...

• Anonym (H&M)
    Anonym (Felicia) skrev 2016-06-21 04:45:56 följande:

Stringtrosor? 

Nej, de "vanliga" lämnar större delen av skinkorna utanför med.
  • Anonym (H&M)
    Stringhylla skrev 2016-06-21 05:33:43 följande:

Det är skönare med string med _lite_ tyg som SKA sitta i rumpan, än med andra trosor med en _massa_ tyg som ständigt glider in i arslet i tid och otid.

Varför tycker inte vi killar också det då? Vi blottar ju typ aldrig skinkorna med våra kalsonger.
  • Anonym (H&M)
    Anonym (hm) skrev 2016-06-21 06:14:25 följande:

Nä inte så snyggt när de visar halva rumpan tycker jag i korta shorts värre än hots pants eller hela i string

Inget fel i det, snarare sexigt. Funderade mer på varför det typ är "inne" med sådana trosor idag.
  • Anonym (H&M)
    Anonym (G) skrev 2016-06-21 14:21:18 följande:

Beror på kroppen hur snyggt det kan vara men förstår inte alls varför man vill exponera en dallrande bak som vissa gör. *kräk*

Är den bara fast och saknar apelsinhud så ser jag dock inte problemet. :-P
Svar på tråden Trosor som blottar hela skinkorna