• Anonym (Ts)

Dör man om....

Sitter på balkongen och funderar på att hoppa. Dör jag garanterat från 5:e våningen?

• Svar på tråden Dör man om....
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Ts) skrev 2016-06-21 10:42:53 följande:

Sitter på balkongen och funderar på att hoppa. Dör jag garanterat från 5:e våningen?

• Anonym (Nja)

Garanterat nej. Du kan skada dig riktigt allvarligt men fortfarande leva.

• Anonym (ja)

Ja! Fast du borde åka till psykakuten och få hjälp!

• Anonym (sök hjälp)

Nej, men du kan slå sönder dig rejält och dessutom få en allvarlig hjärnskada.
    Jag råder dig att söka hjälp NU. Åk in till psykakuten. Du mår skitdåligt. :(

• evaeva18

Både jag och nej du blir hjärndöd och det är inget liv att leva i respirator.

Sök hjälp nu! Finns hjälp att få om du så måste tjata på läkarena! Kram

• taquine
    Anonym (ja) skrev 2016-06-21 10:47:04 följande:

Ja! Fast du borde åka till psykakuten och få hjälp!

Precis vad jag skulle skriva. Eller om inte ts dör så blir grönsak för livet.  
    Sök hjälp!
    Goodness me
  • nytt eller gammalt

Nej, här i närheten var den en som ramlade ut från våning 7 för bara någon vecka sen och hon var vid medvetande när ambulansen kom.

• Anonym (sök hjälp)

I mitt yrke besöker jag vår regions rehabiliteringssjukhus just för hjärnskadade. Bl a hoppare. Det är sorgligt att se. Ta inte risken TS. En patient kommer aldrig mer att gå. Kan heller inte tala eller äta själv. Jag vet inte hur mycket hon förstår, ingen vet. Hon kommer för resten av livet vara i behov av dygnet-runt-hjälp.

• Anonym (Ts)

Tack alla! Jag väljer att sitta kvar på balkongen med min kattunge i knäet!

• Anonym (Ts)

Varit med om en olycka så jag tänker inte klart.
  • Anonym (Ts)
    evaeva18 skrev 2016-06-21 11:59:04 följande:

Styrkekramar söt katt!

Ta ck snälla!!
  • Alaska pollock

Njae, förmodligen inte. Däremot kommer benen krossas; knäskålarna skjuts ut som kaststjärnor och skär halsen av en tant och hennes fula lilla hund. Sen blir det inget dansande på midsommar, och hur skulle det se ut?

Even a dead fish can go with the flow.
  • flygrl
    Anonym (Ts) skrev 2016-06-21 11:15:45 följande:

Tack alla! Jag väljer att sitta kvar på balkongen med min kattunge i knäet!

Skönt läsa du fattat rätt beslut. Va rädd om dig själv & din lilla söta kattunge (den tycker om dig & behöver dig jue)!!!
Svar på tråden Dör man om....