BF mars 2017
Nån av er som upplevt lätta blödningar? är i vecka 13 snart 14. Borde man vara orolig?
Nån av er som upplevt lätta blödningar? är i vecka 13 snart 14. Borde man vara orolig?
Jag är osäker om ja skickat in mitt "gravid intyg" till försäkringskassan som man ska ha fått av bm. Minns inte om ja fått något... Hoppas de inte är "försent". Sen när man går in på försäkringskassans sida ska man ha fyllt i nå inkomst intyg, är de jag eller chefen som ska göra det.... Skit va mkt de e å hålla reda på när man börjar läsa på... Nån fler som börjar fundera på hur länge till de ska jobba? Jag jobbar som frisör... Rätt mkt spring å stressig miljö.
Fick veta att jag skulle få mitt intyg på nästa (tredje) besök hos bm. Allt i sin ordning. Kände de första sparkarna idag med btw. Lovely????
Vecka 26. Foglossning och smärta i ljumskarna som är från ligamentens tydligen. Men ligament smärtan skulle tydligen försvinna på några veckor. De e tungt å jobba i servicebranschen när de smärtar hela tiden. Men ja fick ingen sjukskrivning. Läkaren ville att ja skulle be min chef ändra mitt arbets schema. Kortare dagar men samma 75% tjänst. De betyder fler dagar på jobbet för min del. Vet inte om de e så mkt bättre.
Sen säger alla, njut av att vara gravid! Men HUR?? Ja e bara stressad.
Någon fler än jag som inte sover om nätterna? Jag e inte bara uppe å kissar ja kan inte somna om heller. Och jag är alltid hungrig, kan ibte somna om förens ja ätit.