• LV2

Lchf- framgångsberättelser

Jag har gått ner från 124,8 kilo 168 cm lång började den 27/6 Juni idag den 15/7 Juli väger jag 117,9 kilo. Jag kör en vanlig måltid varje dag och resten pulver jag rör på mig och mår toppen. Jag har haft motgångar jag ploppade upp 1,5 kilo som jag gått ner fast jag hållt mig till pulver och en måltid. Det kändes surt att få gå ner dom kilorna igen. . Jag gick ner och jag fortsätter kämpa på bilden i soffan är från innan jag börjarde ta tag i min vikt bilden efter är taget nyligen när jag tagit tag i vikten!

Lycka till med viktnedgången

• LV2
    LV2 skrev 2016-07-15 09:21:06 följande:

Jag har gått ner från 124,8 kilo 168 cm lång började den 27/6 Juni idag den 15/7 Juli väger jag 117,9 kilo. Jag kör en vanlig måltid varje dag och resten pulver jag rör på mig och mår toppen. Jag har haft motgångar jag ploppade upp 1,5 kilo som jag gått ner fast jag hållt mig till pulver och en måltid. Det kändes surt att få gå ner dom kilorna igen. . Jag gick ner och jag fortsätter kämpa på bilden i soffan är från innan jag börjarde ta tag i min vikt bilden efter är taget nyligen när jag tagit tag i vikten!

• LV2
    LV2 skrev 2016-07-15 09:21:06 följande:

Verkar inte få in bilden försöker senare
  • LV2

Jag måste även säga att pulver inte för alla! Är du sjuk diabetes måste du rådfråga din läkare innan du börjar med pulver det är inte säkert att du kan äta det pågrund av sockerhalten i. ... ........ Även om man äter efter ett program som går ut på att äta två gånger om dagen pulver och mat resten så är fotfarande sockerhalten hög! Jag har inte diabetes själv men har släktingar som har det därför vet jag hur viktigt det är att man tänker på det . .....

• LV2
    Fairydust skrev 2016-07-15 12:12:25 följande:

Kan också berätta att jag börjat med lchf igen och har gått ner 5 kg nu på 3 veckor!

Bra kämpat! lycka till med din viktnedgång
  • LV2

Jag har idag börjat träna på gym med min son vi har det roligt! Jag går varje dag med stegräknare äter bättre kost pulver 1-2 gånger dagligen. Idag har jag gått ner från 124,8 kilo till 106,1 kilo sedan den 27/6 juni 2016 jag hoppas det går bra gör er andra jag fortsätter kämpa på.
Svar på tråden Lchf- framgångsberättelser