Inlägg från: Anonym (BUP är ett måste) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BUP är ett måste)

Min son dödade...

Förstår inte hur en femåring ens fysiskt förmår sig själv att med sina ben och fötter trampa ihjäl en stor hamster!? Det tar nog myckrt att lyckas döda den tillsist, det kom mycket blod skriver du. Ögonen ploppade nog ut ur den och benen knäckte huden, och stackads hamstern dödsskrek säkert tiills den dog. Stod sonen ut med detta? Om han inte är störd så är BUP ett måste för att han nog är traumatiserad av vadhan gjort.

Det kom mycket blod skriver du ts, blodet skvätte då alltså runt på skorna och byxbenen på pojken. Vad sa föräldrarna och psppan när de såg pojken blodig?

Anonym (Vera81) skrev 2016-06-26 21:12:34 följande:

Han blev rädd att de skulle bli arga på honom o gömde sig inne. När dom sedan såg honom hade han blod på tröjan o blev jätteledsen. Pojkens föräldrar tog med min son hem till hans pappa o berättade vad som hänt.

Oj vad mycket du ändrar från din ursprungliga ts. Nu gömde han sig inne på rummet och den andra pojkens föräldrar tog med sonen hem till hans pappa? Men i ts skriver du att det för DIG var viktigt att pojken skulle berätta för pojkens föräldrar vad som hänt. Du var ju inte ens där! Pojken var hos sin pappa.
    Anonym (jjj) skrev 2016-06-27 09:28:09 följande:

Det kommer många åsikter i tråden och jag undrar om en del av förvirringen beror på att många ser något större djur framför sig, för då blir det ju en annan sak.

En mindre guldhamster från vanlig djuraffär är inte stor och den dödas direkt om man trampar till, det behövs verkligen inget hårt tramp. Den är bara snäppet större än en vanlig skogsmus, ungefär.

Det är många som blandar ihop hamster och marsvin, och sitter en del här och ser ett marsvin framför sig blir bilden så klart en annan.

Öh så det är okej att döda en hamster enligt dig men inte en kanin, eller hur stora respektive små djur går det bra att trampa ihjäl enligt dig?

En hamster är ju en hel handflata full, en guldhamster lite större. Men hamstrar är då tydligen okej att plåga till döds?

...dessutom är en hamster för ett litet femårigt barn som har ca skostorlek 27 mycket större än för oss vuxna.

Svar på tråden Min son dödade...