Inlägg från: Anonym (carro) |Visa alla inlägg
  • Anonym (carro)

Min son dödade...

Anonym (Mumin) skrev 2016-06-26 08:52:55 följande:

Låter knappast som en olyckshändelse. Hade han ramlat och satt sig på hamstern hade det varit en olycka, nu stampade han medvetet på den för att skydda sina leksaker. Eftersom den dog krävdes det troligtvis viss kraft. Jag hade absolut kontaktat BUP.

Turligt nog har pappan redan bokat in möte hos BUP.
  • Anonym (carro)
    Anonym (BUP är ett måste) skrev 2016-06-27 21:00:51 följande:

Öh så det är okej att döda en hamster enligt dig men inte en kanin, eller hur stora respektive små djur går det bra att trampa ihjäl enligt dig?

En hamster är ju en hel handflata full, en guldhamster lite större. Men hamstrar är då tydligen okej att plåga till döds?

Man börjar ju att undra...
  • Anonym (carro)
    Anonym (BUP är ett måste) skrev 2016-06-27 21:06:14 följande:

...dessutom är en hamster för ett litet femårigt barn som har ca skostorlek 27 mycket större än för oss vuxna.

• Anonym (carro)
    Anonym (BUP är ett måste) skrev 2016-06-27 21:06:14 följande:

...dessutom är en hamster för ett litet femårigt barn som har ca skostorlek 27 mycket större än för oss vuxna.

• Anonym (carro)
    Anonym (BUP är ett måste) skrev 2016-06-27 21:00:51 följande:

Öh så det är okej att döda en hamster enligt dig men inte en kanin, eller hur stora respektive små djur går det bra att trampa ihjäl enligt dig?

En hamster är ju en hel handflata full, en guldhamster lite större. Men hamstrar är då tydligen okej att plåga till döds?

Svar på tråden Min son dödade...