Anonym (.....) skrev 2016-06-27 13:55:54 följande:
Anonym (fader ej okänd) skrev 2016-06-27 12:29:18 följande:
Minst sagt skrämmande hur du ger råd till ts om hur hon kan gå tillväga för att förhindra ett barn rätt till sin pappa. Instämmer i vad nån annan skrev här...."vad är det för fel på folk"?
Ts är gravid med sitt ex, så man kan kanske tänka sig att det finns människor som förstår vem som är pappa till barnet. Men du tycker alltså att hon ska ljuga för barnet, och säga att hon blev gravid med en som hon träffade på krogen som hette Ole och var från Norge, och att det är allt hon vet?
Läs om, läs rätt!
Själv tycker jag att det är skrämmande hur dåliga ni måste vara på att läsa.
Många barn klarar sig bättre utan pappa, min pappa har aldrig tillfört något i mitt liv annat än psykisk misshandel. Jag hade klarat mig utmärkt med endast min mamma och har önskat många gånger att jag sluppit träffa min pappa.
Ts, skriver att pappan betett sig vidrigt mot henne och sårat henne djupt.
Därför så frågade jag om han har gjort illa henne fysisk dvs misshandel eller psykiskt. Har han misshandlat henne, står ju ofta barnen på tur.
Det var nyligen ett par i Tyskland där tjejen brändes levande för hon var höggravid
med deras gemensamma barn som han inte ville ha. Så försök inte få det som att alla pappor är guds sänd till barn. Det är långt i från sanning.
Och det var till inte till barnet hon skulle ljuga. läs om läs rätt igen!
Är Ts. däremot sur för han varit otrogen eller liknande så är det ju en helt annan sak. Därför jag frågade om han skulle tillföra något.
Själv lever jag lycklig med min man och våra tre gemensamma barn. Och vet ni vad han är världens bästa pappa. Många tjejer/kvinnor har däremot inte lika tur i sitt val av män. Ni som tror det, är otroligt naiva och lever i stor förnekelse. Lycka till i livet. haha
Så du menar att hon skulle ljuga för myndigheter, men berätta sanningen för barnet?
Nej alla pappor är inte guds bästa barn - och det ä inte alla mammor heller.