• Anonym (Vill gårna)

Swingersklubbar

Finns det Swingersklubbar som tar män som medlemmar, min fru skulle alfrig gå med på nåt sånt, hon vill inte knulla med mig och absolut inte med någon annan (tror jag).

• Svar på tråden Swingersklubbar
  • Anonym (suck)

Swingersklubbar tar ENDAST par som medlemmar, såklart! Det är ju det som är själva iden med swingers!

• Anonym (swing)
    Anonym (suck) skrev 2016-06-27 20:02:45 följande:

Swingersklubbar tar ENDAST par som medlemmar, såklart! Det är ju det som är själva iden med swingers!

Där har du fel.
  • Anonym (suck)
    Anonym (swing) skrev 2016-06-27 20:10:11 följande:
    Där har du fel.
    Iallafall på seriösa klubbar. Tro mig, jag vet det.
  • Anonym (Hoj-Swing)
    Anonym (suck) skrev 2016-06-27 20:17:50 följande:

Många klubbar har vissa kvällar som är rena parkvällar och andra kvällar då man även tar in singlar, oftast med någon form av kvottering av singelkillar. Enklast är att kolla på respektive klubbs hemsida. Personligen tycker jag dock att besök på klubb gör man med sin partner eller med partnerns godkännande om man är i ett förhållande.
  • Anonym (swing)
    Anonym (suck) skrev 2016-06-27 20:17:50 följande:
    Så här skriver t e x en av Göteborgs största klubbar:
    SINGELKILLAR
    Vi tar inte in nya singelkillar i klubben. Vi kommer annonsera när det är aktuellt igen.

Skriver man så att man inte tar in NYA singelkillar så finns det ju redan singelkillar där.
  • Anonym (Hoj-Swing)
    Anonym (swing) skrev 2016-06-27 22:41:14 följande:

Så här skriver t e x en av Göteborgs största klubbar:

SINGELKILLAR

Vi tar inte in nya singelkillar i klubben. Vi kommer annonsera när det är aktuellt igen.

Skriver man så att man inte tar in NYA singelkillar så finns det ju redan singelkillar där.

Vad jag vet är det bara det bara Par i Härter av de Svenka klubbarna som är en ren parklubb resterande klubbar tar in singelkillar men använder olika system för att kvottera antalett och de flesta har vissa kvällar som endast är för par.

Har mycket svårt att förstå att vuxna människor i en relation inte kan prata med varandra om sex och samlevnad utan gissar vad den andra vill och inte vill. Självklart borde TS tillsammans med frun hitta en lösning och inte fundera på att smyga in på en klubb utan fruns vetskap. Man skall också vara fullt medveten om att det inte på något sätt är garanterat att man får sex som singelkille när man besöker en klubb. Har sett många fall där killar besökt en klubb ett antal gånger utan att fått någon inbjudan till att vara med någon lek.
  • Anonym (tar avstånd)

Inga direkt normalt folk som skulle gå på en sån där pervers klubb.
    Det är ju självklart att det måste vara riktiga slödder på sådana platser. 

• Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (tar avstånd) skrev 2016-06-28 01:11:55 följande:

Det är också självklart att det är osäkra små människor utan egna liv som uttrycker sig som du!
    Har ej varit på klubb, och tror inte det är min grej, men dömer ingen som gillar det.
  • Anonym (Hoj-Swing)
    Anonym (Mr Prefect) skrev 2016-06-28 06:42:01 följande:

Det är också självklart att det är osäkra små människor utan egna liv som uttrycker sig som du!

Har ej varit på klubb, och tror inte det är min grej, men dömer ingen som gillar det.

Håller fulständigt med om att det är trist med människor som väljer att leva på ett sätt och tror sig sitta inne med den enda sanningen om hur man skalle och hur och med vem man skall ha sex. Misstänker att många har en mycket skev bild om vad som händer på en klubb. Många har bara sex med sin egen partner men gör det samtidigt som andrs har sex som en krydda i sexlivet. Andra byter partner med varandra och några bjuder in extra killar och tjejer i leken. Allt är accepterat och absolut ingen ser ner på någon oavsätt vad man gör på kluben. Jag och flickvännen har till största del bara sex med varandra och i de fall vi buder in ett annat par att delta så är det med par vi kännt en längre tid.
  • Anonym (Vill gårna)
    Anonym (Hoj-Swing) skrev 2016-06-28 00:35:19 följande:
    Vad jag vet är det bara det bara Par i Härter av de Svenka klubbarna som är en ren parklubb resterande klubbar tar in singelkillar men använder olika system för att kvottera antalett och de flesta har vissa kvällar som endast är för par.

Har mycket svårt att förstå att vuxna människor i en relation inte kan prata med varandra om sex och samlevnad utan gissar vad den andra vill och inte vill. Självklart borde TS tillsammans med frun hitta en lösning och inte fundera på att smyga in på en klubb utan fruns vetskap. Man skall också vara fullt medveten om att det inte på något sätt är garanterat att man får sex som singelkille när man besöker en klubb. Har sett många fall där killar besökt en klubb ett antal gånger utan att fått någon inbjudan till att vara med någon lek.
    Intresant, varför tror du att vi inte talar om sex, eller snarare bristan på detta. Tanken var väl att ta reda på om man var välkommen, sen prata med frun, ingen idé att ta upp det om man ändå inte kan komma dit, när jag sen frågar kanske hon vill, vad vet jag. Jag har förr fört på tal om det vore intressant med en kille till eller en tjej till, men det var det inte. Vi har även fått inbjudan till ett annat par när vi var på semester, det bliv nej på det med. Så nog snackar vi. Tyvärr är hon helt ointresserad av sex och har egentligen alltid varit det. Men snart står inte jag ut längre, därför var detta tänkt som en allternativ utväg, istället för skilsmässa. 
  • Anonym (swing)
    Anonym (tar avstånd) skrev 2016-06-28 01:11:55 följande:

Haha, bra försök
  • Anonym (Hoj-Swing)
    Anonym (Vill gårna) skrev 2016-06-28 09:50:44 följande:

Intresant, varför tror du att vi inte talar om sex, eller snarare bristan på detta. Tanken var väl att ta reda på om man var välkommen, sen prata med frun, ingen idé att ta upp det om man ändå inte kan komma dit, när jag sen frågar kanske hon vill, vad vet jag. Jag har förr fört på tal om det vore intressant med en kille till eller en tjej till, men det var det inte. Vi har även fått inbjudan till ett annat par när vi var på semester, det bliv nej på det med. Så nog snackar vi. Tyvärr är hon helt ointresserad av sex och har egentligen alltid varit det. Men snart står inte jag ut längre, därför var detta tänkt som en allternativ utväg, istället för skilsmässa. 

Lätt gjort att tolka din osäkerhet om fruns önskemål som dålig komunikation. När jag pratat med min flickvän om önskemål, fantasier och annat är jag rätt säker på hennes önskemål efter det. Som du säker förstått är det helt möjligt att besöka de flesta swingersklubbarna som singelkille men det är vissa kvällar som gäller och det kan krävas lite tålamod då de flesta klubbar har någon form av kvottering för att få en bra mix.
  • Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Hoj-Swing) skrev 2016-06-28 21:08:05 följande:
    Man kan inte annat än att ge dig en eloge för ditt underhållsvärde.
    Haha, hen är FL:s återkommande clown ;)
  • Anonym (Hoj-Swing)
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2016-06-28 21:52:10 följande:

OH KALLA DU MIG FÖR "HEN" din jävla lila homo.

Jag är så manlig som det bara går.

Är fan i bästa formen någonsin, är stor, massiv, sjukt jävla BIG.

Är för jävla arg för att skriva mer, är bara fikusar på detta forum.

Ja ja borsta nu tänderna och gå och lägg dig så du orkar upp till fritids i morgon.
  • Anonym (swing)
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2016-06-28 21:52:10 följande:

OH KALLA DU MIG FÖR "HEN" din jävla lila homo.
    Jag är så manlig som det bara går.

Är fan i bästa formen någonsin, är stor, massiv, sjukt jävla BIG.
    Är för jävla arg för att skriva mer, är bara fikusar på detta forum.

"din jävla lila homo"
    Är det såna lila homos du drömmer om när du vaknar upp med en fläck i dina stålmannenkalsonger?
  • Anonym (Geni)
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2016-06-28 21:48:33 följande:
    Du din lilla perfet fikus har jag retat mig på länge.
    Hade du vågat jävlas med mig om du hade min massiva kropp framför dig????
    Skulle fan vilja bolla med dig på gymet och låta de BIGGA grabbarna ta för sig av dig.
    Ta för sig? Sexuellt? Är ni homosexuella?
Svar på tråden Swingersklubbar