Swingersklubbar
Finns det Swingersklubbar som tar män som medlemmar, min fru skulle alfrig gå med på nåt sånt, hon vill inte knulla med mig och absolut inte med någon annan (tror jag).
Finns det Swingersklubbar som tar män som medlemmar, min fru skulle alfrig gå med på nåt sånt, hon vill inte knulla med mig och absolut inte med någon annan (tror jag).
Swingersklubbar tar ENDAST par som medlemmar, såklart! Det är ju det som är själva iden med swingers!
Swingersklubbar tar ENDAST par som medlemmar, såklart! Det är ju det som är själva iden med swingers!
Iallafall på seriösa klubbar. Tro mig, jag vet det.
Så här skriver t e x en av Göteborgs största klubbar:
SINGELKILLAR
Vi tar inte in nya singelkillar i klubben. Vi kommer annonsera när det är aktuellt igen.
Skriver man så att man inte tar in NYA singelkillar så finns det ju redan singelkillar där.
Inga direkt normalt folk som skulle gå på en sån där pervers klubb.
Det är ju självklart att det måste vara riktiga slödder på sådana platser.
Det är också självklart att det är osäkra små människor utan egna liv som uttrycker sig som du!
Har ej varit på klubb, och tror inte det är min grej, men dömer ingen som gillar det.
Intresant, varför tror du att vi inte talar om sex, eller snarare bristan på detta. Tanken var väl att ta reda på om man var välkommen, sen prata med frun, ingen idé att ta upp det om man ändå inte kan komma dit, när jag sen frågar kanske hon vill, vad vet jag. Jag har förr fört på tal om det vore intressant med en kille till eller en tjej till, men det var det inte. Vi har även fått inbjudan till ett annat par när vi var på semester, det bliv nej på det med. Så nog snackar vi. Tyvärr är hon helt ointresserad av sex och har egentligen alltid varit det. Men snart står inte jag ut längre, därför var detta tänkt som en allternativ utväg, istället för skilsmässa.
OH KALLA DU MIG FÖR "HEN" din jävla lila homo.
Jag är så manlig som det bara går.
Är fan i bästa formen någonsin, är stor, massiv, sjukt jävla BIG.
Är för jävla arg för att skriva mer, är bara fikusar på detta forum.
OH KALLA DU MIG FÖR "HEN" din jävla lila homo.
Jag är så manlig som det bara går.
Är fan i bästa formen någonsin, är stor, massiv, sjukt jävla BIG.
Är för jävla arg för att skriva mer, är bara fikusar på detta forum.