Förvirrad..?!
Vet inte om detta är rätt kategori för denna fråga, isåfall får ni säga till. Är så förvirrad :o
Jag har i cirka 3 veckors tid haft ont i nedre delen av magen och haft humör som vet inte vad.. För två dagar sedan började jag må illa, på kvällen och morgonen är det värst, och när jag röker (inga predikningar tack, har rökt i 7 år). Är vanligtvis inte en så känslosam person, men nu börjar jag nästintill gråta till introsången av Oliver & Gänget.. (En tecknad Disney-film som jag sett över 500 gånger säkert). Min mage är svullen, har tagit gravtest som visat negativt.. Senast tog jag för 1,5 vecka sen cirka.. Men det konstigaste är att jag har p-ring, vilket jag oavsiktligt slarvat med (glömt sätta i den inom 3h efter samlag då sambon kommit i mig) ett par gånger osv.. Och fick en blödning nyss som varade i 6 dagar, haft nästintill olidligt ont i magen och även i underlivet.. Brösten är varma och känns större/ömmar lite..
Någon som förstår sig på detta? Är det bara pms eller liknande som spökar? Tillägger att detta är första månaden med p-ring dessutom.
Tacksam för funderingar och svar :)