Inlägg från: LauraPalmer |Visa alla inlägg
  • LauraPalmer

Vad fan är grejen med Oxfile?

Jag gillar mitt kött blodigt och vad passar bättre till det än oxfile? Ska jag äta fläskfile så blir det i gryta då det måste genomstekas vilket jag inte är så särskilt förtjust i. 

• LauraPalmer
    Daniel12 skrev 2016-06-30 17:08:29 följande:
    Finns många här där jag bor som bor i fina och pråliga villor, som inte ens hälsar på oss som är mindre välbeställda, som har självgående gräsklippare på tomten, som är ute och går med sina små hundar och tittar snorkigt och nedlåtande på de som inte är lika välklädda eller propra som de. Jag vet hur fan de välbärgade är, ett jävla högfärdigt pack som tror de är något för att de äter fint, bor flott och har råd att åka på semester till någon söderhavsö varje år. Nough said..
    Man behöver inte ha någon större förmögenhet för att ha råd med det du räknar upp. 
  • LauraPalmer
    Daniel12 skrev 2016-06-30 17:21:13 följande:
    "Behöver ingen större förmögenhet"? Nämen TITTA TITTA så du bekräftar mina "fördomar". Nä för det tillhör ju det normala att man ska ha stor villa och råd att åka på utlandssemester varje år. Att man ska ha råd att äta dyrt och gott varje dag. Men vi som bor i lägenhet då, en simpel hyresrätt och som måste vända på slantarna varje månad för att ha råd med allt det nödvändigaste? Är vi losers enligt dig? Det är inte underligt att ett parti som SD växer och växer, med det förakt mot den lägre klassen som finns.
    Jag har inte kallat någon för looser. Det är ren fakta att det inte behövs någon större förmögenhet för att ha råd med det du ränkar upp. Två löner och rätt prioriteringar så kommer du rätt långt. 
  • LauraPalmer
    Daniel12 skrev 2016-06-30 17:33:37 följande:
    Två löner ja. De som har en livspartner kan skatta sig lyckliga. Själv förlorade jag min sambo som dog hastigt och lustigt. Nu blev det lite känsligt så jag avslutar här nu :(
    Men please.....
  • LauraPalmer
    Daniel12 skrev 2016-06-30 17:39:17 följande:
    DU VET FÖR FAN INTE HUR DET ÄR ATT HA FÖRLORAT NÅGON MAN ÄLSKAR, så sluta med ditt fjortisaktiga "Men please"...

Nu lämnar jag tråden, jag är förbannat trött på all högfärd!
    Jaså det vet jag inte.....Världen kretsar inte bara kring dig. 

Hej då och lycka till. 
Svar på tråden Vad fan är grejen med Oxfile?