Migrationsverket viktigt!
Vad var frågan? Vad angående medborgarskap undrar du över?
Vad var frågan? Vad angående medborgarskap undrar du över?
Han blir säkert snart medborgare och sen säger han adjöss till dig.
Allt för vanligt.
han har permanent uppehållstillstånd och han har uppfyllt alla kraven!
Har hört att när en handläggare tar tag i ärendet går det snabbt antigen får man avslag eller beviljat. Det stod i brevet att svarar han inte om 3 veckor så fattar de ett beslut utifrån den information de har
Migrationsverket delar ut medborgarskap som om det vore kondomer. Han är snart en stolt arisk svensk med full rätt till svenskarnas skattepengar.
Ok, kanske gick ärendet fortare då jag är född i Sverige. Enda rimliga förklaringen till att det gick så fort för oss.
Om ni nu har fått en handläggare som tittar på ärendet så lär ni snart få ett beslut.
Lycka till!
Nej, jag förstår att det inte kan vara förklaringen. Kanske beror det på enheten som handlägger :)
Fick ni beskedet att ni fått en handläggare? Gick ärendet snabbare då från att ni fick en handläggare?
Fick ni beskedet att ni fått en handläggare? Gick ärendet snabbare då från att ni fick en handläggare?
Vi är ifrån Kosovo. Fast jag har bott här sedan jag var 1 år gammal. Fick ni beskedet när ni fick en handläggare gick det då fort? Vår handläggare är på semester nästa vecka så hon kommer tillbaka veckan därpå och denna vecka sombhar gått har hon varit sjuk. Vilken tur vi har haha