Inlägg från: flygrl |Visa alla inlägg
  • flygrl

    Frågeleken

    Det händer :)

    Om du fick välja en plats i världen att tillbringa resten av ditt liv var skulle det va och varför? Det måste va i ett annat land än du bor nu!)

  • flygrl

    Gillar olika raser men schäfer e en favorit :)

    Va tyckte du om David Guettas & Zara Larssons fotbolls EM-låt This One's For You?

    (@Skorpion76: Cypern e skit fint!)

  • flygrl

    Lägenhet (höghus)

    Vilka sporter vill du inte missa titta på i OS (i Rio!!!) som börjar om 2 veckor?

  • flygrl

    Räknas höjdrädd? För jag e ganska höjdrädd. :/

    Vilken e din favvo seriefigur (motivera gärna om du vill ;)?

    (@BlueBalloon: Cool bil! Kollade just upp den! ;)

  • flygrl

    På min vandring genom livet försöker jag visa respekt & kärlek mot dom jag möter inräknat djur & växter. Lev och låt leva! Jag kommer från Gud & hoppas få återvända dit när det här livet e över.

    Gillar du klassisk musik & isf nån särskild favvo kompositör?

  • flygrl

    Åhhh vilken rolig fråga! Finns så många fina kattraser men måste jag välja e Bengal helt klart bland dom vackraste och mest fascinerande. Dom ser lite ut som små leoparder.
    goo.gl/images/X6ihc3

    Annars e ju faktiskt vanlig Europé väldigt fin. Bäst temperament har ju oftast katter av blandad härkomst medans en del rena raskatter kan bli väldigt sönderavlade.
    I <3 cats.

    I vilken typ av landskap trivs du bäst? Skogigt, öppet, tundra, öken, platt eller bergigt, vid havet eller inåt land mm?

  • flygrl

    Sommaren

    Skulle du villa göra en road trip tvärs över USA?

    (@Nandez: Låter härligt med dina katter. Abessinier och somali e vackra och roligt dom e så nyfikna och "med i va som händer". Jag gillar alla katter MEN vill själv helst ha en som inte e helt loj. Perser kan bli lite så tror jag...loja, passiva. E abessinier och somali nära besläktade raser? Antar dom e nära "ursprungs katterna" som väl faktiskt kommer från det området. Andra intressanta raser e van katt (badar gärna!), japansk bobtail och norsk skogkatt. Plus alla andra katter! :)


    ---> Pssst...visste du att tråden "Svennebanan leken del 2" också är en "Det första du tänker på" tråd?
  • flygrl

    Nope

    Har du nån gång behövt slåss mot ett vilt djur för freda dig (mygg & geting räknas inte)?

    (@Nandez: Tack för lektionen. Jag visste dom va lika varandra men inte hur nära släkt. Det jag menade va att arten katt ju ursprungligen kommer från Afrika och skulle tippa på Östafrika där både Somalia & Etiopien (Abessinien) ligger. Sj härstammar jag från Västafrika way back men är ingen katt ;)
    Såg du mitt pm förresten? :)

Svar på tråden Frågeleken