• Skorpion76

Frågeleken

Den här leken har väldigt enkla regler. Så här går den till.  Ställ en fråga om precis vad som helst som postaren under dig svarar på. Sedan ställer den personen en ny fråga till nästa postare och så fortsätter det.  Jag börjar:

Hur många barn har du?
    Silver Pethead
  • Svar på tråden Frågeleken
  • kokosnötmjölk

Sommar! 

Vilken är din favoritserie?  

Nandez: Det där är så imponerande! Att kunna sova även med ljud omkring en... själv vaknar jag av att en lite mer högljudd bil kör förbi på vägen utanför Skäms

• Ignoramus

Matador, tror jag. Jävlar vad svårt att välja dock. Hela upplägget med husdjuren i avsnitt 4 av chernobyl var dock det starkaste och jobbigaste jag nånsin sett på tv tror jag. Var tvungen att spola förbi varenda scen och ändå skakade det om mig på djupet som ingen annan serie gjort.

PS, nandez, vilket lustigt sammanträffande! Kul att träffa en fellow bruceare.

favoritcitat?

kokosnötmjölk skrev 2019-06-08 22:16:47 följande:

Sommar! 

Vilken är din favoritserie?  

Nandez: Det där är så imponerande! Att kunna sova även med ljud omkring en... själv vaknar jag av att en lite mer högljudd bil kör förbi på vägen utanför 

• Nandez

Borta bra men hemma bäst, tror jag

Vilken hudkräm tycker du är bäst?

kokos: Sover som en stock vilket jag är tacksam över.

Ignioramus: Han är bäst, varit på ett antal konserter med Springsteen.

• kokosnötmjölk

Oj, jag har jättedålig koll på sånt. Så tyvärr får svaret bli ingen aning...

Tre saker du gör varje morgon?

Nandez: Förstår det, det låter skönt att inte vakna av minsta lilla ljud hela tiden.

• Ignoramus

Snoozar, stressar, letar mina nycklar.

Favoritresemål?

kokosnötmjölk skrev 2019-06-09 17:13:16 följande:

Oj, jag har jättedålig koll på sånt. Så tyvärr får svaret bli ingen aning...

Tre saker du gör varje morgon?

Nandez: Förstår det, det låter skönt att inte vakna av minsta lilla ljud hela tiden.