Frågeleken
Nej, är livrädd för hundar  

Det verkar kul att arbeta som politiker? 
Nej, är livrädd för hundar  

Det verkar kul att arbeta som politiker? 
Nej, tack och lov. 
Har du sett en vild varg? 
Ja, för skogsbränder är inte något vi vill ha. Och här åskar det, men regnar inte. Så risken för skogsbränder är väldigt stor just nu. 
Att odla lövträd i bebyggda områden för att få bort (skogs)bränder låter rätt skevt? (Japp, det är sant att man gör så här på vissa ställen, till exempel varmare delar av usa, för att löven innehåller så mycket vatten att de inte tar eld)
Nej 
Har ofta näsblod? 
Det vore att ljusa tungan svart om jag skulle svara ja på denna frågan för jag är inte det minsta intresserad. Dock snappar jag ändå upp en del när jag ser på nyheterna eller när någon berättar något för mig, så nej men ändå ja på något vänster. 
Spelar du något mobilspel? 
Nja 
Stavar ofta ord fel?
Både och, å ena sidan kanske folk skulle sluta köpa 3 påsar när de bara behöver en (om en till exempel handlar i tre klädbutiker med ett plagg från varje...). Men samtidigt är ju inte de här återanvändningsbara påsarna så bra som man påstått tidigare, eftersom även dessa är gjorda av något. Så jag är delad i frågan, men skulle säga att jag svarar det som blir bäst för miljön - plastpåsar eller återanvändningsbara spelar inte någon roll för min del. 
Att vara influencer verkar jobbigt?
Jaj. Jag har och hade sömnproblem (de är tack och lov lite bättre nu, dock pga ganska höga doser på sömnmedel), när det var som värst orkade jag knappt gå upp ur sängen, var för trött för att ens röra mig för att jag i princip aldrig sov. 
Har ofta saker att göra?
Japp. 
Är det lätt att göra dig arg?  
Nandez: Ja, det är jobbigt men tack och lov verkar jag vara förbi den värsta tiden nu. Det går ändå upp och ner, vissa perioder fungerar bättre än andra. men tack och lov har jag en förstående läkare som kan ändra mina recept ofta efter vad jag behöver för tillfället, jag vill alltid ha så låg dos medicin som möjligt så därför ändras den rätt ofta utefter mina bra/dåliga perioder. 
Ja, till Danmark och Finland som det ser ut just nu - båda två helt utan flyg! 
Blir stressad om det är stökigt runtom dig? 
Nandez: Ja, det blir ju så mycket enklare om läkaren förstår en och kan sätta sig in i ens situation än om det "bara" är någon "random" person.