Inlägg från: Tamla |Visa alla inlägg
  • Tamla

Frågeleken

Social, rolig, empatisk. Det blev ju tre positiva ord, jag har självklart brister också. T ex är jag ganska slarvig.

Vilka ämnen tyckte du var roligast respektive tråkigast när du gick i skolan?

• Tamla

Hmmm.... fyra

Vilken tycker du är den bästa låt alla kategorier som någonsin gjorts?

• Tamla

Jag fastnar gärna för bra svenska kriminalserier som Bron och Springfloden. Säger Bron. Bland komediserier tycker jag fortfarande att Seinfeldt är det mest briljanta som gjorts.

Vilken är den tråkigaste hushållssysslan?

• Tamla

Svår fråga.... tror det är när jag var yngre och åkte bil i 190 km/tim på motorvägen med en killkompis

Vilket är ditt favoritgodis?

• Tamla

Dricka som i läsk? Dricker nästan aldrig läsk, hellre mineralvatten. Fanta apelsin gillar jag iofs. Drycker i övrigt, så gillar jag mousserande vin :)

Hur många sms skickar du i snitt varje dag (uppskattningsvis)?

• Tamla

Jag tar definitivt emot fler än vad jag själv ringer. Jag kanske ringer i snitt 3-4 per dag och ytterst sällan fler än tio. Tar emot det dubbla skulle jag gissa.

Vilken är din absoluta favoritmat?

• Tamla

Om jag skulle märka det, vilket inte är säkert, skulle jag antagligen tycka att det vore skönt.

Om du fick möjlighet att bjuda hem tre kändisar på middag, vilka skulle du bjuda?

• Tamla

Låter säkert helt sjukt, men Flygande Jakob eller möjligtvis köttfärspaj. Kul fråga!

Vilka tre appar använder du mest på din telefon?

• Tamla

Brukar inte spela jättemycket på mobilen, men det jag spelar oftast är Quizkampen

Vilken är den knasigaste tråd du läst på FL av de du kommer ihåg?

• Tamla

Jag får nog säga att träna. Men även att läsa eller umgås med vänner.

Vilket vanligt sällskapsspel tycket du är roligast?

Svar på tråden Frågeleken