Frågeleken
Nej. Kanske borde göra det däremot. Finns lite saker som jag är mer känslig för.
Pippi långstrumps prickiga häst "lilla gubben" var mångas favorit som barn. Vad tyckte du om hästen?
Nej. Kanske borde göra det däremot. Finns lite saker som jag är mer känslig för.
Pippi långstrumps prickiga häst "lilla gubben" var mångas favorit som barn. Vad tyckte du om hästen?
Nej, att blä' i böcker har inte varit min starkaste sida de senaste åren. Senast bok jag köpte var gejm, av anders de la motte.
Vilket ljud föredrar du att lyssna på om du var tvungen att höra det vid sänggång för resten av ditt liv?
Max
Korta tilltalsnamn eller längre?
Exempel Bo/Kim/Ada eller Sebastian/Elionora/Madeleine
Det är inget jag längtar efter men ja det kan vara gott ibland.
Vad längtar du efter just nu?
Den där ständiga önskan att träna poppar upp i stort sett varje dag. "Idag ska simma" , "idag ska jag till gymmet." Det händer kanske en gång i månaden att jag faktiskt gör det. Så nej, högst sannolikt så blir det inget gym idag för min del.
Har du, och använder du friskvårdsbidrag?
Nej. Jag tycker egentligen inte om kaffe så väldans mycket, men dricker det socialt på arbetet och kanske i hemmet om jag har besök. :)
Träffar du en svåger/svägerska eller svärmor/svärfar denna helgen?

Ja! Och det fantastiska med det var att kungaparet visade upp sig på en båtfärd, men kaptenen satte dem på grund!! Hysteriskt roande!
Genomfört värnplikt?
Nej, jag blir bara frustrerad av dessa program. Såsom tunnelbanan osv. Men ändå när det väl är på kan jag lätt fasta i chocken över hur folk beter sig. Lite som att inte kunna titta bort från en bilolycka ungefär.
Vilken färg hade din första cykel?
Någon form av racing. Nascar kanske.
När du får frågan "Hur mår du?"
Svarar du då av slentrian "Jag mår bra!" eller tänker du efter först om du verkligen gör det?
Svalorna och vilduxna tulipaner. 
Bästa minnet från den här vintern?
Lasagne antar jag. Barnens favorit men bara om jag gör den säger de :)
Tagit årets första bad än?
Nej, men det hade nog sett kul ut. 
Vad tycker du om fysiska människor?