• andem8491

Försöker bli gravid med första barnet, fler?

Hej! Jag är ny här! Jag och min sambo har bestämt oss för att skaffa vår egna lilla familj. Den 26 augusti tar jag ut spiralen.. Sen får naturen ha sin gång.. Är första gången jag försöker bli gravid så är sjukt nervös! :) Är 25 år och bor i Värmland. Någon mer i trakterna? :)

• andem8491

Hjälp! Alltså.. blir otroligt frustrerad.. Har bim idag men har inga känningar över huvud taget om att mensen kommer ni vet sådär som man känner innan mens. Har tuttar som är superstora men dem ömmar inte som dem vanligtvis gör innan bim. Jag har gjort två grav test båda negativa... vad händer?? Senaste mensens första dag var 9 september.. kan det ha med att jag tog ut hormonspiralen 26 augusti? Är min kropp inte omställd ännu? Kan jag vara gravid endå? Sjukt frustrerande att inte veta vad som händer i min kropp... förlåt för luddig text :S

• andem8491

Fick mens idag.. bim + 3. Kändes skit men men.. bara på att igen! Var ju endå bara första försöket liksom men man är ju otålig när man vill något så mycket! Ska försöka att inte tänka så mycket denna gång utan försöka njuta mer av stunden. ?

• andem8491
    strösocker skrev 2016-10-08 09:19:16 följande:

Kan knappt fatta att jag är gravid!!!!! Gud vilken chock. Är så lycklig!

Stort Grattis! Vilken lycka!! ??
  • andem8491
    andem8491 skrev 2016-10-08 13:34:49 följande:

Stort Grattis! Vilken lycka!! ??

Inga frågetecken givetvis.. min telefon lever sitt egna liv..
  • andem8491

Jag plussade idag! BIM + 1. Så otroligt lycklig och chockad. Tog ut spiralen 26 augusti så det gick fort.. Min sambo är minst lika chockad med otroligt glad han också. Nu ska vi ta in den här stunden och bara njuta. :)

• andem8491

Är det någon här inne som någongång varit med om att mensen ej dykt upp men att man endå har alla symtom som vid mens eller graviditet (större o ömmare bröst, uppsvälld mage, humörsvängningar osv)?? Känns även som att något konstigt i tjejmagen så att säga.. Mannen stöter i under samlag och det kan ibland kännas konstigt när jag sätter mig ner :S det är även hårt på undre delen av magen..

• andem8491
    VeronicaJansson93 skrev 2017-04-02 15:32:07 följande:

Jag har exakt samma symptom! men det visar negativt på grav-tester!

Vilken dag är du på? Jag är på BIM+10...
  • andem8491
    VeronicaJansson93 skrev 2017-04-03 10:47:04 följande:

5 dagar sen så Bim+5?

Ja precis, ja då är vi i samma sits! Blir spännande att följa dig!
Svar på tråden Försöker bli gravid med första barnet, fler?