• Anonym (Get a life)

Ni killar som aldrig får ligga

Varför är ni så bittra? Sex är väl inte hela livet?

• Svar på tråden Ni killar som aldrig får ligga
  • Anonym (123)

Jag är en kille i 20års åldern som inte är alls så sexuellt erfaren som de flesta är i min ålder. Nu finns det ju dock några anledningar till varför jag inte har sex så ofta men det som gör _mig_ bitter är att inte få känna närheten och känslan av att njuta tillsammans med någon. Visst sex är inte hela livet men i mina ögon så är det ändå en stor del i en människas liv. Ju längre jag är utan sex och närhet ju mer längtar jag efter att få ha det, vilket leder till att det blir ganska deprimerande under vissa perioder. 

• Anonym (Get a life)

OK, vad har du att säga till tjejerna som inte kan tänka sig att ligga med dig då?

• Anonym (Jag)

Vad menar du med bitter? Jag kan vara ledsen ibland över att jag inte kan hitta en tjej som vill vara med mig. Är det konstigt tycker du? Det är inte bara sex det handlar om utan att för mig är en relation viktigare även om sex inte är oviktigt.

• Anonym (123)
    Anonym (Get a life) skrev 2016-07-01 01:45:46 följande:

OK, vad har du att säga till tjejerna som inte kan tänka sig att ligga med dig då?

Inget? Vad tusan var det för fråga?

• Anonym (Get a life)
    Anonym (Jag) skrev 2016-07-01 09:38:54 följande:

Vad menar du med bitter? Jag kan vara ledsen ibland över att jag inte kan hitta en tjej som vill vara med mig. Är det konstigt tycker du? Det är inte bara sex det handlar om utan att för mig är en relation viktigare även om sex inte är oviktigt.

Frågan är väl om du är bitter på tjejerna och livet? För ledsen är alla ibland, ja.
  • Anonym (Get a life)
    Anonym (123) skrev 2016-07-01 11:06:13 följande:

Inget? Vad tusan var det för fråga?

Händer ju att sexlösa killar blir bittra på tjejer. Finns mycket sådant på Flashback, bland annat.
  • Philanthropy

Jag är inte ett dugg bitter på tjejer, jag vet att felet ligger hos mig. Dock kan jag vara lite bitter på normen som säger att män ska ta första initiativet till kontakt.

• Anonym (Jag)
    Anonym (Get a life) skrev 2016-07-04 04:05:48 följande:

Frågan är väl om du är bitter på tjejerna och livet? För ledsen är alla ibland, ja.

På livet, emellanåt när det känns tungt.

På tjejerna, aldrig. Knappast deras fel eller?
  • Anonym (Hallåi)

Är också i en sådan sits och jag är väl medveten om att de största felen ligger hos mig. Även om jag också känner att tjejer ibland kan vara lite väl ytliga och svåra så är jag fortfarande medveten om att det är jag som måste ändra på mig, inte tjejerna. Är mindre attraktiv än "vanliga" killar och självförtroende vet jag knappt vad det är. Har dessutom sedan yngre dagar varit väldigt blyg och tystlåten. En jobbig kombination som inte gör någon något bra. 

• Anonym (Get a life)
    Philanthropy skrev 2016-07-04 04:46:42 följande:

Jag är inte ett dugg bitter på tjejer, jag vet att felet ligger hos mig. Dock kan jag vara lite bitter på normen som säger att män ska ta första initiativet till kontakt.

Upprätthåller inte kvinnor de normerna då?
Svar på tråden Ni killar som aldrig får ligga