• Anonym (Get a life)

Ni killar som aldrig får ligga

Varför är ni så bittra? Sex är väl inte hela livet?

• Svar på tråden Ni killar som aldrig får ligga
  • Spaceman

Nej det är väl inte hela livet men en rätt stor del väl? De flesta människor skulle väl bli rätt bittra om de inte fick ha sex överhuvudtaget under resten av livet?

Hur ofta har du själv sex? Har läst nånstans att medel är en gång per vecka. Givetvis högre för de som lever i en relation men detta gäller tydligen alla inräknade.

• Anonym (cargo)
    Anonym (Hallåi) skrev 2016-07-04 12:29:23 följande:

Är också i en sådan sits och jag är väl medveten om att de största felen ligger hos mig. Även om jag också känner att tjejer ibland kan vara lite väl ytliga och svåra så är jag fortfarande medveten om att det är jag som måste ändra på mig, inte tjejerna. Är mindre attraktiv än "vanliga" killar och självförtroende vet jag knappt vad det är. Har dessutom sedan yngre dagar varit väldigt blyg och tystlåten. En jobbig kombination som inte gör någon något bra. 

Känner igen mig så väl. Lite synd. Och slöseri, för jag är välhängd.
  • Anonym
    Anonym (cargo) skrev 2016-08-14 22:27:45 följande:
    Känner igen mig så väl. Lite synd. Och slöseri, för jag är välhängd.
    Ja, det är synd. För tjejerna kan rimligen inte veta om det ifall du är en grower.
    Skulle ryktet börja gå så kommer du emellertid i ett helt annat läge, men då krävs att någon initierar det.

Samma sak med trevliga killar med bra personlighet men som ser fula, alldagliga, korta eller otränade ut. Eftersom de förblir osedda av tjejerna så inleds ingen bekantskap eller ordväxling och därmed förblir deras personlighet en väl bevarad hemlighet.
  • snuset
    Anonym (Hallåi) skrev 2016-07-04 12:29:23 följande:

Är mindre attraktiv än "vanliga" killar och självförtroende vet jag knappt vad det är. Har dessutom sedan yngre dagar varit väldigt blyg och tystlåten. En jobbig kombination som inte gör någon något bra. 

Du är inte ensam,som tur e :D
  • snuset

Jag har aldrig fått ligga(snart 19 å oskuld ;P) och känns som om jag inte kommer göra det heller. Att man inte får ligga resulterar inte i att man blir bitter, utan snarare mer osäker och ifrågasättande av utseendet/personligheten..

• Anonym
    snuset skrev 2016-08-14 23:07:01 följande:

Jag har aldrig fått ligga(snart 19 å oskuld ;P) och känns som om jag inte kommer göra det heller. Att man inte får ligga resulterar inte i att man blir bitter, utan snarare mer osäker och ifrågasättande av utseendet/personligheten..

Du har inte funderat på äldre kvinnor? De brukar vara otroligt sugna på killar i din ålder och med tanke på din låga ålder kommer de förlåta din osäkerhet och att ditt utseende m.m. kanske inte är optimalt. De kan rent av se det som charmigt bara killen är tillräckligt ung i förhållande till henne. Medan du får chansen att bli upplärd av en kvinna som är stabil och trygg i sig själv och vet vad hon vill. Ju äldre en kille är desto högre krav ställs på honom, så jag föreslår att du gör slag i saken NU.
  • Anonym (Magnus)
    Det är väl inte konstigt att man blir bitter om man varje dag längtar helt otroligt efter något och så har man känslan att det aldrig kommer att hända? Tror faktiskt att frågan "Sex är väl inte hela livet?" bara kan ställas av någon som inte upplevt hur det är att leva ofrivilligt utan sex. Jag vet själv hur otroligt jobbigt och olidligt frustrerande det är...

Som 13-åring såg jag min första porrfilm på nätet och det var nästan som att pröva någon form av knark för första gången... Hade kollat lite på bilder av nakna tjejer tidigare, men att första gången se en tjej bli knullad var något helt annat och därefter längtade jag förstås varje dag intensivt efter att få ligga med en tjej.

Åren gick dock utan att det hände och till sist var jag förstås både frustrerad och bitter över alla slampiga tjejer som låg med alla andra utom med mig... Jag försökte hantera den värsta kåtheten och frustrationen med porr, men att dagligen sitta och runka till nakna tjejer på nätet gjorde förstås bara längtan efter sex ännu starkare.

Två dagar efter min 18-års dag fick jag så äntligen knulla för första gången. Hade länge haft en "plan B" om jag inte skulle ha fått en tjej att släppa till innan jag fyllde 18, så jag åkte helt enkelt över sundet och blev av med oskulden till en prostituerad i Helsingör. Vet att det inte är helt PK i Sverige, men jag är faktiskt väldigt glad att jag gjorde det. Det var förstås underbart skönt att äntligen få knulla, men framförallt kände jag att en hel del av den mentala frustrationen släppte. Har ännu inte legat med någon "vanlig tjej" men det brukar bli ett bordellbesök ca varannan månad och jag känner mig alltid på riktigt gott humör efter att ha fått knulla. Så min slutsats är att sex är jätteviktigt för hur man mår mentalt. :)
  • Anonym (GetALife)

Jo, men som jag skrev förr. Sex är inte hela livet!

• Anonym (GetALife)
    Anonym (123) skrev 2016-07-01 11:06:13 följande:

Inget? Vad tusan var det för fråga?

Det är bara en vanlig fråga!

Du behöver inte bli sur!
  • Anonym (.)
    Anonym skrev 2016-08-14 23:23:24 följande:
    Du har inte funderat på äldre kvinnor? De brukar vara otroligt sugna på killar i din ålder och med tanke på din låga ålder kommer de förlåta din osäkerhet och att ditt utseende m.m. kanske inte är optimalt. De kan rent av se det som charmigt bara killen är tillräckligt ung i förhållande till henne. Medan du får chansen att bli upplärd av en kvinna som är stabil och trygg i sig själv och vet vad hon vill. Ju äldre en kille är desto högre krav ställs på honom, så jag föreslår att du gör slag i saken NU.
    Urk sluta äckla dig. Äldre kvinnor bara är äckligt.
  • Anonym (GetALife)
    Anonym (Magnus) skrev 2016-08-15 10:25:44 följande:

Det är väl inte konstigt att man blir bitter om man varje dag längtar helt otroligt efter något och så har man känslan att det aldrig kommer att hända? Tror faktiskt att frågan "Sex är väl inte hela livet?" bara kan ställas av någon som inte upplevt hur det är att leva ofrivilligt utan sex. Jag vet själv hur otroligt jobbigt och olidligt frustrerande det är...Som 13-åring såg jag min första porrfilm på nätet och det var nästan som att pröva någon form av knark för första gången... Hade kollat lite på bilder av nakna tjejer tidigare, men att första gången se en tjej bli knullad var något helt annat och därefter längtade jag förstås varje dag intensivt efter att få ligga med en tjej.

Åren gick dock utan att det hände och till sist var jag förstås både frustrerad och bitter över alla slampiga tjejer som låg med alla andra utom med mig... Jag försökte hantera den värsta kåtheten och frustrationen med porr, men att dagligen sitta och runka till nakna tjejer på nätet gjorde förstås bara längtan efter sex ännu starkare.Två dagar efter min 18-års dag fick jag så äntligen knulla för första gången. Hade länge haft en "plan B" om jag inte skulle ha fått en tjej att släppa till innan jag fyllde 18, så jag åkte helt enkelt över sundet och blev av med oskulden till en prostituerad i Helsingör. Vet att det inte är helt PK i Sverige, men jag är faktiskt väldigt glad att jag gjorde det. Det var förstås underbart skönt att äntligen få knulla, men framförallt kände jag att en hel del av den mentala frustrationen släppte. Har ännu inte legat med någon "vanlig tjej" men det brukar bli ett bordellbesök ca varannan månad och jag känner mig alltid på riktigt gott humör efter att ha fått knulla. Så min slutsats är att sex är jätteviktigt för hur man mår mentalt. :)

Du har helt fel.
  • Anonym (GetALife)
    Anonym (.) skrev 2016-08-15 13:33:44 följande:

Hur kan du bli äcklad av äldre kvinnor?

Dem är ju mer erfarna!
  • Anonym (.)
    Anonym (GetALife) skrev 2016-08-15 13:41:55 följande:
    Hur kan du bli äcklad av äldre kvinnor?
    Dem är ju mer erfarna!
    Kärringfittor är äckliga.

• Anonym (GetALife)
    Anonym (.) skrev 2016-08-15 13:47:13 följande:

Kärringfittor är äckliga.

Det tycker inte jag.

Dem är lika blöta och våta som dem unga.
  • Anonym (sex och kärlek)

Sex är så mycket mer än att tillfredsställa ett kroppsligt behov. Att ligga med varandra när man älskar varandra är en manifestation av kärleken och ett andligt möte som för personerna närmare varandra. Man mår så väl av att känna den djupa kärleken som är svårt att få känslan av på något annat vis.

Jag talar om sex och att ligga på ett helt annat plan än vissa andra här i tråden.

Att bara knulla med någon för att få variation på runkandet är knappast något som gör en lycklig.

• Anonym (Magnus)
    Anonym (sex och kärlek) skrev 2016-08-15 14:23:19 följande:

Sex är så mycket mer än att tillfredsställa ett kroppsligt behov. Att ligga med varandra när man älskar varandra är en manifestation av kärleken och ett andligt möte som för personerna närmare varandra. Man mår så väl av att känna den djupa kärleken som är svårt att få känslan av på något annat vis.

Jag talar om sex och att ligga på ett helt annat plan än vissa andra här i tråden.

Att bara knulla med någon för att få variation på runkandet är knappast något som gör en lycklig.

Vet väl inte om jag blir "lycklig" av att knulla, men jag mår i varje fall bättre på alla sätt. Känner inte direkt något behov av kärlek och "andliga möten" - däremot har jag ett enormt behov av att få knulla. Självklart mår man bättre när ett sådant enormt starkt behov tillfredsställs. :)
  • Anonym
    Anonym (.) skrev 2016-08-15 13:33:44 följande:
    Är du gay?
Svar på tråden Ni killar som aldrig får ligga