mariama skrev 2016-07-25 11:55:13 följande:
Puh, dagarna går verkligen sakta trots att det är semester! Ni som har BIM runt mig (dvs runt 1-4/8), vad har ni för symtom och känningar?Jag är på ÄL+8 idag.
Jag har haft lite molvärk sen några dagar tillbaka. Började svagt och har blivit starkare för varje dag men känns inte hela dagarna utan dyker upp då och då. Är väldigt hård i magen, har kissat på nätterna några gånger och har lite dåligt med energi. Men allt det här utom det förstnämnda kan liksom lika gärna bero på värmen! Och molvärken vettetusan, kanske har jag så innan mens också utan att jag reflekterar över det? Så svårt att veta för lite knäpp blir man ju av att hoppas så mycket! Vi hade sex varje dag en hel vecka runt ÄL så vi kan i alla fall inte ha missat, men det är ju mycket annat som ska stämma i kroppen med!!
Hej!
Jag har bim 3 aug och är på äl+ 5 eller 6. Första barnet o första försöket så jag har inte så bra koll på allt. Tror jag hade äl då men är ju inte helt 100. Vi kunde inte ha sex varje dag pga att vi sov hos våra svärföräldrar men hade sex 2 dagar innan samt samma dag som jag tror vi hade äl. Vi får se helt enkelt!
Tror mig känna molande värk lite hela tiden men har en känsla av att det är psykiskt.
Är 31 så jag räknar med att det kan ju ta lite tid.