Bim aug 2016
Hej, har följt den här tråden ett tag men inte vågat skriva något. Min cykel är oregelbunden så kände att jag inte ville gå in i den här gruppen fören NC har satt ut min ÄL, men idag satte NC ut min ÄL som skedde för 2 dagar sedan.
Lite kort om mig, blev gravid i maj 2014 men fick ett tidigt missfall, efter det förändrades min cykel och den blev extremt oregelbunden (har en cykel på mellan 34-62 dagar). I Februari 2015 fick jag konstaterat att p.g.a. detta skulle jag ha svårt att bli gravid. I Mars 2016 blev jag gravid igen och fick konstaterat MA i v.13, fostret hade dött i v.9.
Nu väntar jag spänt på att se om jag blir gravid den här cykeln, jag ska om några dagar börja smörja in med progesteronkräm, jag vill bara se så att min temp håller sig uppe så min ÄL verkligen har skett. Första cykeln jag testar på progesteronkräm men eftersom att jag har haft 2 MF/MA och varit utan skydd i snart 3 år utan att få något barn så känner jag att jag vill testa iaf.
Har sett att ni skrivit lite om hur man lever och om man äter något speciellt, jag äter apotekets tillskott för kvinnor. Sen har jag lagt av med alkohol helt sedan nyår, samt så försöker jag att äta nyttigare och inte stressa utan att ta det lugnt, röra på mig och njuta av livet.