Bim aug 2016
BIM 3 aug, någon som har samma?
Vi har försökt sen mars då jag fick tillbaka min mens efter 8 månaders sjukdom. Haft ojämn cykel efter (sista två gångerna 1 vecka försenad) men hoppas ändå :)
BIM 3 aug, någon som har samma?
Vi har försökt sen mars då jag fick tillbaka min mens efter 8 månaders sjukdom. Haft ojämn cykel efter (sista två gångerna 1 vecka försenad) men hoppas ändå :)
Hej alla!
Vore så tacksam om någon ville svara!
Jag hade min första mensdag 6/7 och sista dagen 13/7 (en veckas mens).
Jag har lite dålig koll på min ägglossning men enligt min kalender så skulle jag ha ägglossning ons 20/7. Vi hade sex på ägglossningsdagen och dagen efter.
Igår hade jag ont i ena sidan som mensvärk och idag 29/7 hade jag en brun flytning när jag vaknade. Inte så mycket men väl synlig när jag torkade mig. Den har minskat och börjat avta nu fram mot kvällen men mensvärken är kvar i ena sidan.
Det är ca (lite oregelbunden cykel) 1 vecka kvar tills jag ska ha min mens.
Jag är helt ny i allt detta, inga vänner att fråga då ingen vet att vi försöker så hoppas ni kan ge mig råd. Kan detta vara en nidblödning? Eller stämmer inte tiden?
När tror ni att jag kan testa mig?
Kunde inte heller hålla mig och tog test igår trots -5 till beräknad BIM, helt blankt resultat såklart..
Hade (förhoppningsvis) en nidblödning för några dagar sen som pågick i 24 tim, kände av mensvärk i tre dagar men nu känner jag ingenting. Kanske var det bara en himla mellanblödning.. :(
Har någon haft ont i "tjejmagen" som sen försvunnit men ändå visat sig att de är gravida sen? Eller borde känslan sitta kvar hela vägen tills plusset?
Tack för svar! Så svårt att ha is i magen, jag som sa att jag aldrig skulle bli en sån som testade i tid och otid och drömde mig bort... Första symtomen och jag har redan bestämt barnvagn hahaha!
Ååh grattis till ert plus!!! Så kul att höra! :)
Jag plussade på bim-6, lika tidigt som med dottern.. Helt overkligt!!! Tog test så tidigt då jag hade tydliga symptom så som växtvärk och illamående samt svajande humör och trötthet... Har egentligen bim imorgon! Nu har jag gått 2 dagar utan att känna något i tjejmagen, men idag har värken återigen kommit tillbaka.. Så symptomen kommer och går hela tiden, man känner inte allt konstant :) ge ibte upp hoppet förrän mensen kommer!! Jag håller mina tummar !
Haha jag är precis likadan! Byggt upp planer för hur vi ska berätta för folk osv.. Men jag är riktigt testberoende! Testar även när jg har plussat för att se hur Hcg stiger haha.. Gravid med nr 3 nu, har en pojke och en flicka sedan innan :)
Har du några barn redan nu?
BIM imorgon. Ingen mens i sikte än så länge. Känner inte så mycket, mer än att det kanske "drar lite" i tjejmagen. Kan vara ett litet frö, kan vara mensen som är på G. Vi får se helt enkelt. Spännande är det!
Jag som trodde jag hade en nidblödning 8 dagar efter ägglossning (tor/fre).. Verkar inte varit så, nu idag sön så fick jag tillbaka mensvärk som var borta hela lördag och det blev återigen rosa på pappret och i trosorna.
Ska som tidigast ha mens på ons (28 dagar men sista två gångerna har den varit så lång som 33 dagar), men mensen verkar va tidig denna gången :(
Åh blir så ledsen!!