Anonym (L) skrev 2016-08-04 23:33:49 följande:
Jag har bim 9/8 eller 10/8. Hade positivt på CB digitalt ÄL-test 25/7. De symptom jag haft är: i lördags fick jag ett ordentligt stick i livmodern samt mer stickningar idag, har haft ont i vänster äggstock i 2-3 dagar (tror dock inte detta är relevant men), mer flytningar, stickningar i nedre delen av magen samt konstig känsla och stick strax nedanför naveln, ömma bröst (känns dock inne i brösten och inte så mycket utanpå).
Har antecknat hur jag mått dag för dag de två tidigare cyklerna och den här månaden skiljer det sig från de tidigare. Hoppas det är ett gott tecken. Jag är dock skeptisk eftersom jag trott jag varit gravid tidigare men lik förbaskat fått den jäkla mensen..
Jag har i princip haft exakt likadant! Har också Bim mellan 8/8-10/8 och kände också mitt i lördags! Mitt var mer som kraftig träningsvärk i livmodern som började under naveln och sedan spred sig högre upp och ut jag ryggen, väldigt påtagligt. Hugg i äggstocken, också lördagen men igår gick det över till konstiga stick långt ner på magen. Skumt!