Bim aug 2016
Har bim 19 augusti. Är 8 månaden som vi försöker nu. Hoppas verkligen på att mensen uteblir och det blir ett + istället.
Har bim 19 augusti. Är 8 månaden som vi försöker nu. Hoppas verkligen på att mensen uteblir och det blir ett + istället.
Har äl imorgon. Beräknad bim 19 augusti.. Hoppas verkligen det tar sig denna månaden..
Har BIM 16/8. Har mini mensvärk och mega ömma bröst, mår smått illa ibland och lätt för att gråta nu. Jobbigt med dessa symptomer för vill inte inbilla mig något och så är det inget. Men dessa symptomer har jag aldrig haft. Håller tummarna iallafall. Någon mer som har BIM då?
Nä inte än.. Du då?
Väntar på spänning på bim nästa vecka. Hoppas hoppas att det har tagit sig denna gången
Jag har BIM 19/8. Hoppas att det tar sig nu. Är åttonde försöket nu..
Någon mer som har BIM 19/8?
Grattis till alla er som plussat...
Bim -6 (19/8). Nervöst väntande till bim och att göra test... Spännande.vill verkligen att det ska bli ett positivt besked denna gången.
Bim -6 (19/8). Nervöst väntande till bim och att göra test... Spännande.vill verkligen att det ska bli ett positivt besked denna gången.
Har bim på torsdag. Känner mig lite konstig men svår att säga,om det är vanlig pms eller om det är ett tecken på att mensen uteblir. . Känner mig sugen på vissa saker, har ont i nedre delen av magen emellanåt, har humörsvängningar. Får väl vänta med spänning till torsdag innan jag testar mig
Testade idag på bim -2. Antingen inbillade jag mig att där var ett svagt pluss eller så var det bara,inbillning. Ska testa,mig på fredag igen och se vad som händer
Jaja ska man testa sig imorgon igen. Får se om det är ett positivt besked eller negativt. Har bim idag men testade ju mig häromdagen och då tyckte jag att jag såg ett plus men det kanske bara var inbillning
Spännande
Testa mig imorgon tänkte jag. men känns som att mensen är på väg så skulle inte förvåna mig om den kommer i helgen tyvärr
Jaha och där kom mensen. Kände på mig det men hoppades att den inte skulle komma.. :(. Får väl ställa in på det nionde försöket och att det ev tar sig då...
Mensen kom i fredags(vilken överraskning) suck... får hoppas att september blir en bra månad .