• Ippaas

Bim aug 2016

Hade BIM 25/7 dvs nu BIM+7 idag. Ingen mens i sikte... Testade negativt BIM+5. Ringde en barnmorska som tyckte jag skulle testa om en vecka igen.

• Ippaas
    Dalkullan92 skrev 2016-08-01 15:37:43 följande:

Är i samma sists som dig. Neg bim +5 är nu på bim +8.

Gjorde precis samma som dig och ringde barnmorska och fick samma svar. Super jobbigt att inte veta. Om man ska vänta mens eller ägglossning eller pluss. Ska börja testa med Ägglossnings test för att se. Men vi har sex minst varannan dag den här månaden den nu. Får vi se vd de blir :)

Ja man vet inte vad man ska tro... Ska man tro att mensen hoppat över en månad och börja fokusera på nästa ägglossning kanske? Men hur ska man veta när den är? Har aldrig fått positivt på ägglossningsstickor så det funkar inte för mig...
  • Ippaas
    Guffy78 skrev 2016-08-01 18:32:31 följande:

Tjejer kör ni inte med temp och andra metoder som sekret? Om jag hade inte gjort det skulle tro att jag var på Bim + 10 eller nåt för hade ovanligt sen ÄL på dag 26 som aldrigt haft innan. Det är väldigt svårt att avgöra bara med stickor. Till och med monitor har visat Max 6 dagar innan själva ÄL för mig den gången:)

Det där sekretet kan jag ha flera gånger under samma cykel så svårt att veta när det är på riktigt. Ska börja med temp från och med imorgonbitti. Är så galet morgontrött att jag alltid glömmer bort den dock. Får sätta det som text på alarmet i mobilen :)
  • Ippaas

BIM+10 idag, ingen mens. Negativt test på BIM+6.

Har normalt en cykel på 31 dagar. Natural Cycles säger att de har hittat min ägglossning på dag 20. Hade sex dag 17. Inga tecken på inkommande mens, förutom ömma bröst... Har svullen mage och är trött, illamående. Skulle kunna vara stress, även fast jag inte känner mig särskilt stressad.

Vad tror ni om detta?

Svar på tråden Bim aug 2016