Bim aug 2016
Hoppar in från juli gruppen. Fick mens i fredags. Nu är vi inne på försök nr 12
Hoppar in från juli gruppen. Fick mens i fredags. Nu är vi inne på försök nr 12
Hej!
Vi har gjort 2st insemineringar sin inte funkat på oss. Remiss skickades i maj för IVF. Hoppas på tid snart. Något måste hänt i samband med mitt missfall. Vi fick till det på 3e försöket och nu tar det inte sig :(
Jag är på mensdag 5 idag och har precis klickat hem fertilitetsmonitor. Vilken dag i cykeln ska man börja testa? Den borde komma denna vecka. Är det för sent?
Åh blir så irriterad på att mina ägglossningsstickor till min monitor inte kommit än. Idag är det cykeldag 7. Tror ni det är för sent för att börja testa?
Jag har testat med fertilitetsmonitor (ej avancerad) i 3 dagar nu. De två första dagarna kunde jag på stickan se väldigt svagt streck. Idag helt blankt. Ska testa ett billigt test efter jobbet
Har någon använt denna monitor?
se.clearblue.com/clearblue-agglossningstester/fertilitetsmonitor
Jag är på cykeldag 11 och den är fortfarande på nivå låg. När bör den stiga? Jag har exakt 28 cykeldagar varje månad.
Jag började med äl test (monitor) cykeldag 8 och idag är jag på dag 12 och monitor visar fortfarande låg, inte ens mellan... Börjar bli orolig. Jag har mens exakt var 28e dag så den är aldrig sen. Däremot förra månaden så åt jag letrozol själv i 5 dagar för att stimulera äggblåsorna. Däremot så tog jag aldrig sprutan Ovitrelle för att framkalla själva ägglossningen. Undra om jag sabbat något? Fick ändå mensen på cykeldag 28 förra månaden.
Bör jag oroa mig?
Jag började med äl test (monitor) cykeldag 8 och idag är jag på dag 12 och monitor visar fortfarande låg, inte ens mellan... Börjar bli orolig. Jag har mens exakt var 28e dag så den är aldrig sen. Däremot förra månaden så åt jag letrozol själv i 5 dagar för att stimulera äggblåsorna. Däremot så tog jag aldrig sprutan Ovitrelle för att framkalla själva ägglossningen. Undra om jag sabbat något? Fick ändå mensen på cykeldag 28 förra månaden.
Bör jag oroa mig?
Idag på cykeldag 13 gick ägglossningstestet på monitor upp en nivå (Mellan). Enligt min app står det att jag ska ha ägglossning imorgon dag 14 pga att jag har 28 cykeldagar, men monitorn visar att ägglossningen kanske kommer till helgen istället
Idag fick jag bekräftat min graviditet med ett digitalt test. Hur lycklig som helst! :)
Men tänkte skriva lite om mina symptom fram till pluss. Har BIM i morgon. Fick mitt första positiva test på sticka igår, svag skugga på sticka i tisdags och helt blankt i måndags.
Mensvärk, hade mensvärk mellan äl och BIM vilket jag aldrig har.
Ömma bröst, brukar ha det under äl och några dagar innan mens men har haft ont konstant i två veckor.
Inga flytningar! Brukar ha massor med flytningar mellan äl och mens.
Dålig mage, inte diarré men lös. Gått på toa varje dag. Går annars max två gånger i veckan och har hård mage.
Dragningar i ljumskarna, har aldrig det annars.
Stickningar och dragningar i livmodern.
Foglossningskänningar, kanske beror på att jag tidigare varit gravid och fött barn.
Trötthet började igår, kände mig helt klubbad och för det även idag.
[quote=76854464][quote-nick]kvinna29årskåne skrev 2016-08-04 15:51:56 följande:[/quote-nick]
Har äl imorgon. Beräknad bim 19 augusti.. Hoppas verkligen det tar sig denna månaden..
[/
Vi har bim samma datum (: försök 12 för oss
Bim + 1 ingen mens och inga symptom
Grattis! Några symptom?
Igår/Idag så plussade jag på sticka tydligt men svagt och digitalt! Är i chock och har inte riktigt fattat att de gick på första försöket. Nu hoppas jag på att det lilla pyret vill stanna och växa :) lycka till ni andra med bim i augusti!
Grattis! Hade du några symptom? (:
Tog test i morse, bim+2.. Ingen tvekan
Idag är det min födelsedag (24 år) och ligger på bim+1 idag. Det är vårt 12e försök och idag känner jag inte symptom alls. Vill heller inte ta ett test och sabba denna dag ifall de visar negativ. Står i kö för ivf och kommer troligtvis påbörja sept eller oktober
Bim+2 ingen mens och inga symptom på mens eller graviditet. Vill inte ta test än utan väntar några dagar till. Gjorde vul för 1,5 vecka sedan och man såg att jag haft ägglossning, så den har inte hoppat denna månad iaf
så kom mensen nu 3 dagar för sen. Hoppar till Septembergruppen samt IVF gruppen