• milja87

Bim aug 2016

Hoppar in här jag också. Är på äl+7 och har Bim den 4:e augusti.

Det är fjärde försöket för oss, vi är 29 och 31 år gamla. Längtar så...

Den här perioden mellan äl och Bim har jag semester så jag hoppas det hjälper då jag känner mig så mycket mer avslappnad nu..

Jobbar som flygvärdinna annars och då är det dels svårt att träffa ägglossningen och dels jobbigt med stress och tidsskillnader...

Så jag HOPPAS att vi prickade rätt den här gången! Vi hade sex varje dag före, under och efter äl.

Har inga tecken just nu, men jag har slutat känna efter för man blir så besviken..

• milja87

Jag har Bim den 4/8, alltså är jag på Bim-3 idag. Så segt att vänta. Tiden mellan äl och Bim är 16 dagar för mig (som regel)

Detta är vårt 4:e försök, 1:a med CB digitalt äl test. Hade sex på äl dagen och de två dagarna före det. HOPPAS att det funkade...

Har inte känt så mycket symptomer den här månaden. Lite små "knottror" på ena kinden, på halsen och på bröstkorg och mage. Det har jag inte tänkt över tidigare att jag har haft.

Igår var jag så VARM i kroppen att jag bara ville kasta mig i det iskalla havet utanför. Det var bara 15 grader varmt ute så ingen värmebölja här vid Norska kusten direkt.

Idag fick jag en hint av Molvärk i ryggen och ett plötsligt blodsockerfall, kände mig lätt yr/illamående och var tvungen att ha mat NU med en gång!

Fler som har Bim i dagarna? Har ni testat än?

Jag har tre CB digitala i skåpet och ett RFSU testa tidigt, så det kliar i fingrarna...

• milja87

Idag på bim-2 gick tempen ner från 36,72 till 36,45. Jag tyckte det var konstigt för det kändes som jag kokade när jag vaknade. Tog vanlig temp efter frukost och den visade över 38 grader?!

Är det dumt av mig att hoppas även om p-dator tempen sjönk...?

• milja87

Fick min mens den 3/8 så nu blir det ett nytt försök i augusti. Har äl på söndag 14/8 och kommer hem från min jobbresa imorgon på dagen.

Bim blir då den 31:e. Håller tummarna för ett plus då, vore så passande för min sambo ska följa med mig på jobb till NYC de dagarna runt Bim. Sa på skämt att då blir det kanske en liten Brooklyn eller Tribeca :P

Fler som har äl i dagarna?

• milja87
    FyrAAAA skrev 2016-08-20 16:05:17 följande:

Någon mer som fortsätter ha äl-flytningar efter äl? Jag har fortfarande det trots fullt utslag för äl i måndags!

Ni som plussat, hur har era flytningar varit tiden mellan äl och bim?

Jag undrar detsamma. Är på äl+6 och de trådiga slemmiga flytningarna har fortsatt. Men idag övergick de till tjocka/vita och både som lotion och lite gryniga. Fattar ingenting. Jag har haft stenkoll på mina flytningar de sista 1,5 åren så jag blir lite nyfiken på vad som händer..
Svar på tråden Bim aug 2016