• cykeln

Bim aug 2016

Hej alla,

Har bim på fredag, började testa i förrgår. Testen måndag och tisdag som jag tog var helt blanka, ingen tvekan, tog dom på morgonen. I morse tog jag ett test som inte var helt blankt, inte som föregående. Höll mig dryga sex timmar och tog ett nytt vid kl 13 idag som var lite tydligare än det i morse. Höll mig ytterligare och tog test alldeles nyss, två stycken stickor från olika märken som också visar streck, betydligt tydligare än det jag tog i morse och på dagen. Skulle ni räkna det som positivt? Vad är oddsen att få 4 gravtest med spök på? Känner också att eftersom dom ökat under dagen borde det väl vara något på gång? Har använt billiga-testers samt ett från rfsu.

Tyvärr ingen bild då kameran på min mobil är urkass...

Vet att det bara är att vänta några dagar men det är så himla svårt!! :)

• cykeln
    cykeln skrev 2016-08-03 19:56:10 följande:

Hej alla,

Har bim på fredag, började testa i förrgår. Testen måndag och tisdag som jag tog var helt blanka, ingen tvekan, tog dom på morgonen. I morse tog jag ett test som inte var helt blankt, inte som föregående. Höll mig dryga sex timmar och tog ett nytt vid kl 13 idag som var lite tydligare än det i morse. Höll mig ytterligare och tog test alldeles nyss, två stycken stickor från olika märken som också visar streck, betydligt tydligare än det jag tog i morse och på dagen. Skulle ni räkna det som positivt? Vad är oddsen att få 4 gravtest med spök på? Känner också att eftersom dom ökat under dagen borde det väl vara något på gång? Har använt billiga-testers samt ett från rfsu.

Tyvärr ingen bild då kameran på min mobil är urkass...

Vet att det bara är att vänta några dagar men det är så himla svårt!! :)

Lägger till en bild efter att ha lånat gubbens telefon.

• cykeln

Idag fick jag bekräftat min graviditet med ett digitalt test. Hur lycklig som helst! :)

Men tänkte skriva lite om mina symptom fram till pluss. Har BIM i morgon. Fick mitt första positiva test på sticka igår, svag skugga på sticka i tisdags och helt blankt i måndags.

Mensvärk, hade mensvärk mellan äl och BIM vilket jag aldrig har.

Ömma bröst, brukar ha det under äl och några dagar innan mens men har haft ont konstant i två veckor.

Inga flytningar! Brukar ha massor med flytningar mellan äl och mens.

Dålig mage, inte diarré men lös. Gått på toa varje dag. Går annars max två gånger i veckan och har hård mage.

Dragningar i ljumskarna, har aldrig det annars.

Stickningar och dragningar i livmodern.

Foglossningskänningar, kanske beror på att jag tidigare varit gravid och fött barn.

Trötthet började igår, kände mig helt klubbad och för det även idag.

• cykeln
    Tiiffany skrev 2016-08-04 13:15:37 följande:

Grattis! Hur många försök? 

Tack! :)

Det är första försöket, vi har en oplanerad född dec -14.
Svar på tråden Bim aug 2016