• Lovisens

Bim aug 2016

Är på Bim -8. Haft en molande värk till och från i ett par dagar. Även att jag hoppas av hela min själ att det är tidigare grav-symtom så misstänker jag att det absolut inte har något med det att göra. Dels är det väldigt tidigt och så har jag varit skengravid så många gånger förut.

• Lovisens
    Anonym (Mamu) skrev 2016-08-02 07:36:52 följande:

Hej! Har någon fått ett spökstreck med billigatesters sticka? Jag fick ett svaagt streck igår, helt synligt med blotta ögat, även maken såg det, och från alla vinklar men vääldigt svagt. Tog ett likadant test imorse som var tokblankt :( tror inte jag är gravid, är BIM+2 så det borde visas isåfall.... usch, fick upp hoppet igår men idag känns det tungt :(

Avvakta några dagar till och se om mensen kommer. Gör den inte det så hade jag nog köpt ett clearblue digital där det står tydligt om du är gravid eller inte. Lycka till.
  • Lovisens

Bim på tisdag den 9/8. Något mer som är kring BIM -5?

Har ni några symtom? Jag har under eftermiddagen haft ömma bröstvårtor annars har jag ingenting som tyder på att jag skulle kunna vara gravid denna månaden :(

• Lovisens
    Dina1 skrev 2016-08-05 00:15:27 följande:
    Jag har BIM mellan 8/8-10/8. Kände massa symtom som träningsvärk i magen i helgen men nu är det borta. Extremt ömma bröst men kan lika bra vara innan mens. Testade idag med extra känsligt test (10mlu) men negativt. När ska du testa?
    Jag hade också en värk som kändes som träningsvärk i magen häromdagen, det höll dock bara i en dag. Igår eftermiddag fick jag ömma bröstvårtor som  även håller i sig idag men så har jag haft tidigare innan mens. Jag ska testa imorgon, mest för att jag ska  hinna förbereda mig ett par dagar innan mensen kommer så kanske jag slipper bli så besviken som jag blivit tidigare.
  • Lovisens
    stellanocte skrev 2016-08-05 02:17:03 följande:
    Jag har BIM samma dag. 

Ja, har ganska många symptom som jag inte brukar ha. Dels har jag haft lätt mensvärk ända sedan ÄL som kommit och gått och dels har det "svidit" och "dragits" i nedre delen av magen. Har ibland undrat om jag varit på väg att bli magsjuk, men det har aldrig blivit något. 

Har också ömma bröst men det brukar jag ha innan mens. 

Jag vet inte. Allting skulle lika gärna kunna bero på vanliga menshormoner, men man hoppas ju så innerligt att de beror på en graviditet
    Vad spännande. Uppdatera mig hur det går :) Håller tummarna. Låter ju lovande iallafall.
Svar på tråden Bim aug 2016