Inlägg från: Tra3dockan |Visa alla inlägg
  • Tra3dockan

Bim aug 2016

Nytt försök. Försök nr 4. Fick ett plus samma dag jag började blöda de två senaste försöken så än har det inte gått vägen. Men vi fortsätter att försöka. Äl var i söndags och vi myste till det mycket mer den här månaden. Hoppas! Så runt den 7 borde jag veta om det gick eller inte.

• Tra3dockan

Ett svagt men synligt plus på bim-4 med testa tidigt. Det känns som att det ska gå vägen den här gången och inte att mensen ska komma. Vid det tidiga missfallet plussade jag inte förrän bim +1 och då lika svagt som det är nu. Känns lovande. Försiktigt hoppfull :)

• Tra3dockan
    Cfmilla skrev 2016-08-05 16:24:25 följande:

Åh grattis! Samma med mig, vid mitt mf fick jag aldrig något starkt plus! Lär du få nu

Jag tror att när det känns bra så blir det bra!

Grattis igen

Tack :) kommer bli nervösa dagar.

Jag tänkte vänta med att berätta för min man tills lördag om en vecka för då fyller han år. Dessutom så blir jag mer säker på att det verkligen är ett frö som är där för att stanna :)

Eller är det dumt att inte berätta än? :-P
  • Tra3dockan
    Cfmilla skrev 2016-08-05 18:49:58 följande:

Oh svårt att säga. Men jag hade inte kunnat hålla mig. Hade det gått snett så vill jag att han ska veta. MEN jag förstår dig verkligen. Hade kag blivit gravid nu så hade nog jag med velat avvakta lite. Men, du har en positiv känsla, så jag tycker att du kan berätta! tidig födelsedags present!

Jag tror jag berättar :) som du säger, går det fel så vill jag ha stöd.
Svar på tråden Bim aug 2016