Inlägg från: Anonym (Skogstroll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skogstroll)

Bim aug 2016

Jag hoppar med här!

Gjorde första försöket till ett + i början av juli men fick min mens för en vecka sedan.

Tror inte att jag hade äl den gången men fick nog en släng av skengraviditet. Hade en massa känslor till jag tog ett tidigt test som visade negativt... Hokus pokus så försvann ömmande bröst mm. Kroppen är knäpp ;)

Nu håller vi tummarna här!

• Anonym (Skogstroll)

Gick runt på Ica och kände att jag var sugen på något... Efter en stund köpte jag mitt livs första saltgurka... Äter väl det några gånger per år annars.

Nu tror jag inte att jag är gravid men jag skrattade lite för mig själv när jag kom hem och insåg att jag köpt en typisk cravingsgrej ;)

• Anonym (Skogstroll)

Jag har BIM 12/8 men tror inte det blivit något (andra försöket) för vi hade bara sex första dagen av "medelchans" till graviditet. Dock fick jag typ ÄL-flytning bara tre dagar efter mens så vi hade sex då... Men det kan knappast ha varit ÄL så tidigt. Eller???

Förra gången vi testade hade jag kört skengraviditet deluxe, vilken försvann när jag tog negativt graviditetstest.

Men... Jag har i ett par dagar känner diffus mensvärk och lite "hugg" långt ned i magen. Nu känns mensvärken som att den ligger "närmare ryggen" än där den brukar sitta. Brukar kunna känna av att mens är på g ganska tidigt men inte en vecka innan...

Är det hjärnan som spökar igen?

Svar på tråden Bim aug 2016