• Cfmilla

Bim aug 2016

Tillbaka från semestern och jag tror att jag hade äl (har inte tempat, och känner i princip inget) runt 22/7 så bim 5/8 ... Annars kan bim vara 8/7 hehe får se helt enkelt, försökt ett tag så jag har inga större förhoppningar att det skulle tagit sig nu. Känner inget förutom att jag haft halsbränna, vilket lika gärna kan vara dålig semesterkost!

Lycka till alla

• Cfmilla
    Sobika skrev 2016-07-29 07:35:45 följande:

Det här måste ju betyda att äl är på g!? Skulle ha haft i tisdags egentligen och ska få mens om 10 dar så känns inte som att det kommer hinna bli nått innan allt åker ut med den :(

Japp det ser ut som ett positivt äl test. Din mens förskjuts antagligen ett par dagar och det finns många som har en kortare lutefas. Ligg på och njut!
  • Cfmilla

Tänk va olika det kan vara, vissa här inne är rädda för att missa att sexa när de har äl, jag och min man ligger nästan varje dag oavsett även vid mens, oftast två ggr om dagen. Jag funderar på om vi ligger för mycket? Vi har alltid sexat mycket... Snart har det gått 12 mån... :-/

• Cfmilla

Snart ett år med försök, känner mig gött trött på allt. Monster finne så mens lär dyka upp på fredag. Blöh hoppas kan man ju alltid göra. Men jag är bitter!

• Cfmilla

Antingen bim i morgon, inga spottings än, känns lovande. Eller så bim på måndag. Hemskt irriterande att inte tempa. Måste börja igen nästa cykel.

Någon annan som inte känner ett smack?

• Cfmilla

Lite ovisst när jag hade äl, men jag gissar på att jag har bim idag eller under helgen. Känner inget alls än, men väntar med test nån vecka till. Min cykel har vart så oregelbunden att det är inte värt att testa nu ändå. Men ju längre dagen går och ju fler gånger jag besöker toa utan nått på pappret, byggs ju hoppet upp...

Försök 11...

• Cfmilla
    mosterJenny skrev 2016-08-05 12:33:50 följande:

Känner igen det där! Vågar knappt gå på toa i rädsla för att mensen ska knacka på dörren...

Hade BIM igår och inväntar att testa mig imornbitti om inget hänt. Har haft ganska kraftig värk i magen i tre-fyra dagar, precis likt mensvärk. Och det har jag inte haft tidigare innan mens men å andra sidan har jag ätit p-piller i så många år att kroppen kan ju ha varit förskonad tack vare hormonerna! Lycka till!!

Ja precis, man har ju ätit p-piller i så många år att man har ingen aning vad "normalt" är.

Haft lite mensvärks-känningar från och till. Men tycker att jag har nya "symptom" varje månad. Så jag viftar bort det mesta tills jag får ett plus svart på vitt. Har ni försökt länge?
  • Cfmilla
    Tra3dockan skrev 2016-08-05 15:37:37 följande:

Ett svagt men synligt plus på bim-4 med testa tidigt. Det känns som att det ska gå vägen den här gången och inte att mensen ska komma. Vid det tidiga missfallet plussade jag inte förrän bim +1 och då lika svagt som det är nu. Känns lovande. Försiktigt hoppfull :)

Åh grattis! Samma med mig, vid mitt mf fick jag aldrig något starkt plus! Lär du få nu

Jag tror att när det känns bra så blir det bra!

Grattis igen
  • Cfmilla
    Tra3dockan skrev 2016-08-05 18:18:55 följande:

Tack :) kommer bli nervösa dagar.

Jag tänkte vänta med att berätta för min man tills lördag om en vecka för då fyller han år. Dessutom så blir jag mer säker på att det verkligen är ett frö som är där för att stanna :)

Eller är det dumt att inte berätta än? :-P

Oh svårt att säga. Men jag hade inte kunnat hålla mig. Hade det gått snett så vill jag att han ska veta. MEN jag förstår dig verkligen. Hade kag blivit gravid nu så hade nog jag med velat avvakta lite. Men, du har en positiv känsla, så jag tycker att du kan berätta! tidig födelsedags present!
  • Cfmilla
    Deni81 skrev 2016-08-06 10:14:03 följande:

Tack och bock! Då ska jag sätta igång på måndag typ

Jag gör samma, inte så noga under mens, men närmre äl är jag lite mer noggrann! och så fortsätter jag fram till nästa mens.
  • Cfmilla

Bruna flytningar, dvs mens på ingång. Vaknade inatt med väldig mensvärk också bara att preppa för försök 12... Och ringa för undersökning av oss båda. Typiskt. Lycka till alla.

Svar på tråden Bim aug 2016