Inlägg från: Dalkullan92 |Visa alla inlägg
  • Dalkullan92

Bim aug 2016

Hoppar in här :)

hade Bim 24/7 men den dök inte upp och inte heller något pluss. Testade Bim +5 neg.

Så tror mensen hoppade över en månad. Så kanske få mensen runt den 20/8 kanske. Vi kör på att ha sex varannan dag minst, hela månaden nu och ser va de blir :)

• Dalkullan92

Hoppar in här :)

hade Bim 24/7 men den dök inte upp och inte heller något pluss. Testade Bim +5 neg.

Så tror mensen hoppade över en månad. Så kanske få mensen runt den 20/8 kanske. Vi kör på att ha sex varannan dag minst, hela månaden nu och ser va de blir :)

• Dalkullan92
    Ippaas skrev 2016-08-01 15:21:39 följande:

Hade BIM 25/7 dvs nu BIM+7 idag. Ingen mens i sikte... Testade negativt BIM+5. Ringde en barnmorska som tyckte jag skulle testa om en vecka igen.

Är i samma sists som dig. Neg bim +5 är nu på bim +8.

Gjorde precis samma som dig och ringde barnmorska och fick samma svar. Super jobbigt att inte veta. Om man ska vänta mens eller ägglossning eller pluss. Ska börja testa med Ägglossnings test för att se. Men vi har sex minst varannan dag den här månaden den nu. Får vi se vd de blir :)
  • Dalkullan92
    Ippaas skrev 2016-08-01 16:39:13 följande:

Ja man vet inte vad man ska tro... Ska man tro att mensen hoppat över en månad och börja fokusera på nästa ägglossning kanske? Men hur ska man veta när den är? Har aldrig fått positivt på ägglossningsstickor så det funkar inte för mig...

Ja kände att de blev jätte svårt att veta.

Men tror på att försöka slappna av ha sex varannan dag så löser de sig kanske :) då missar man iaf inte äl om den kommer :)
  • Dalkullan92

Min mens hoppade över en månad så är på bim +14 nu. Vet inte nå när jag hade ÄL då de blev väldigt rörigt när mensen inte dök upp eller något pluss. Så vet inte om jag hade sen äl eller som en ny cykel fast utan mens.

Fick lite blod på pappret igår och värk i livmodern. Trodde de var mensen men den kom inte. Så kanske en liten blödning för ägget släppte eller nidblödning.

Orkade inte hålla på med äl test nu i röran så har sex minst varannan dag och hoppas på de bästa.

Någon mer som varit med om att mensen hoppat över en månad??? Har aldrig hänt mig innan :)

Svar på tråden Bim aug 2016