• vi blir 3

Bim aug 2016

Hej, har BIM den 17 augusti. Jag och maken planerar ett lillsyskon till vår fyraåring. Är så spännande, kommer ju inte alls ihåg hur det kändes förra gången men letar alla tecken jag kan :D

• vi blir 3
    Prästkragen skrev 2016-08-07 21:20:54 följande:

Yay, positivt test idag med två olika sorter, både ett som visar supertidigt och cb digital!

Grattis!!!! :D

Vilken dag är du?
  • vi blir 3
    livias skrev 2016-08-07 21:37:21 följande:

Har också bim den 17 augusti :) Nu håller vi tummarna!! Precis haft äl nu i slutet av förra veckan, och kände av den ganska rejält. Bara långa väntan till bim nu

Förra gången tog det fyra försök innan vi lyckades då hade jag gått med Nuvaring denna gång koppar spiral. Ska bli spännande! Kände också av ÄL denna gång. Bara i höger äggstock som jag känner :D.

Känner du av några symptom? Inbillar mig alldeles för mycket men tecknar ned så jag kan jämföra ifall det blir ett nytt försök nästa månad :)
  • vi blir 3
    livias skrev 2016-08-08 05:04:50 följande:

Känner också av på höger sida! Ja det är bra att föra lite anteckningar, alltför lätt att man känner massa "symptom" haha. Jag har inte känt av något förrän nu, därav att jag ligger vaken - det spänner och drar. Men lite tidigt efter äl för att vara något så mest troligt att det är pms. Men ändå såklart kul att analysera lite haha. Själv då?:)

Det enda som egentligen sticker ut är att jag är sur som en citron och då menar jag sur....men kan lika gärna vara PMS!
  • vi blir 3

Hur går det för alla? Hur många har plussat? Vad har ni haft för symptom?

Är själv på BIM -6 men har tänkt vänta ut det. Känns som att det kommer bli en riktig nagelbitare :)

• vi blir 3

Verkar inte bli något för oss denna gång. Precis torkar blod tre dagar innan BIM. Bättre lycka för oss nästa gång :D Lycka till för er andra!!

Svar på tråden Bim aug 2016