• LaceyLoo

Bim aug 2016

Hoppar in :) 25 år gammal, första försöket nu med första barnet! Bim 22/8 :)

• LaceyLoo

Grattis alla som plussat!! :D

Här är det ÄL idag och vi har myst varannan dag sen i förra veckan! Och vi fortsätter några dagar framåt också :) hoppas verkligen på plus!!

• LaceyLoo
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-09 11:30:29 följande:
    Jag har BIM 23/8 så vi kan också vänta ihop!
    Enligt appen har jag ÄL idag (vilket jag känner av starkt!) och vi har fått till det varannan dag nu så jag önskar så så så otroligt mycket att vi lyckas den här månaden!!
    Jag har BIM 22-24 så väntar också med er :D
  • LaceyLoo

Jag är så fundersam.. Jag tempar och använder NC, skulle haft äl i måndags.. Men ingen temphöjning. Tog ältest som var positivt mån och tis, neg ons och Tors. Men idag torsdag har tempen fortfarande inte gått upp alls.. Fattar ingenting! Kroppen har aldrig strulat förut.. Är på cd20 idag.. Nån som också haft såhär?

• LaceyLoo
    Ememem skrev 2016-08-11 21:32:15 följande:
    Jag hade så denna månad, brukar ha äl på cd 20, testerna stegrade men helt positivt uteblev och likaså tempökningen. Jag har sen haft en hel vecka med fertila flytningar och sen plötsligt fick jag positivt i förrigår, hade äl igår på cd 26 och tempökning imorse.

Det kan vara så att kroppen försökt släppa ett ägg som vanligt men misslyckats, är sen tydligen inte ovanligt att den då gör ett nytt försök ungefär en vecka senare.

Men om du fick positivt test i tisdags så kan det även indikera äl idag så du kan få en tempökning imorgon. Har du fått en dipp under dessa dagar?
    Jag har fortf inte fått någon ökning på temp.. Har dock haft som äl-värk i magen, tog ältest nyss och det kom ett streck men svagt..
  • LaceyLoo

Alltså jag blir tokig! Kroppen har aldrig betett sig såhär nånsin.. Jag blir knäpp!

En vecka sen: positivt ältest mån och tis, ingen tempökning

Lördag: tempen upp med 0,2, negativt ältest

Idag, tempen samma som lördagens, positivt ältest..

Say what? :p

• LaceyLoo
    Guffy78 skrev 2016-08-16 21:28:46 följande:
    Jag skulle tolka som positiv. Men ifall båda streck har kommit samtidigt om du förstår vad jag menar.
    Okej, kontrollstrecket kom lite före, men båda inom 5 min
  • LaceyLoo

BIM 22/8.. Ingen mens, ingen tempökning alls, vet inte ens om jag haft ägglossning då test gav utslag i två perioder.. Och neg gravtest senast 22/8...

Svar på tråden Bim aug 2016